Вузькоколійна залізниця Антонівка-Зарічне ч. І. З вікна потягу (пейзажі, міст тощо)

Jun 25, 2017 17:18

   Настав час поговорити про таку поліську цікавинку, як вузькоколійна залізниця Антонівка-Зарічне. Об"єкт з приставками "най". Одна з найбільших вузькоклійних діючих залізниць в Європі, їдучи якою можна переїхати найдовший і найстаріший дерев"яний залізничний міст в Українї. Далі поговоримо про те, що можна побачити з вікна вагону під час подорожі ( Read more... )

архітектура, краєзнавство, подорожі, залізниця, етнологія й етнографія, Україна, культурна антропологія, photo, Полісся

Leave a comment

v1snyk November 13 2018, 16:26:53 UTC
Після того як "осідлав" Гайворонську залізницю, тепер хочеться і цю) тому будуть питання.
По-перше, як ви добрались в Антонівку під ранкове відправлення? (я дивлюсь, поїзд 141/142 в обидва напрямки приходить туди в 10-11 вечора). Та і готелів там, певно, не водиться.
По-друге, у музею вузькоколійки є якісь години роботи чи там на крайній випадок через паркан можна позаглядати?

Reply

rolland_92 November 13 2018, 19:16:56 UTC
Вітаю! Радий буду допомогти чим можу!
1) Таки 141/142. Інших прийнятних варіантів просто немає. Може воно звичайно і є, але, як то кажуть з нюансами. Можна спробувати автобусами з Києва, але вони приїдуть у Володимирець. Ну, Ви зрозуміли, хочеться відправлятись все ж від початкового пункту. Готелі є. Ми приїхали вночі. Нас зустріла господиня садиби, і провела до помешкання. Можк дати контакти.
2) По-ходу - ні, але все можна роздивитись через паркан.
Питайте, що ще цікавить? Можку накидати відеоматеріалу по ній. Свого часу аж надто цікавився, то збирав інфу.
Майте на увазі, що в один день потяг не ходить (четвер здається).
Ех, а я б от Гайворонську осідлав.

Reply

v1snyk November 13 2018, 20:20:57 UTC
Річ у тім, що мені і 141/142 не надто підходить) бо їхати до Києва чи Львова теж час займе. Поки кращим із гіших здається варіант провести півночі у кімнаті відпочинку Ковеля, а потім в 3:30 електричка, яка приходить в Антонівку якраз під відправлення кукушки.
Але про готелі і контакти матиму на увазі в кого питати) все одно доведеться відкласти це все до довшого світлового дня.
І заодно подумати, чи хочу я її проїхати всю, чи краще подивитись руїни палацу у Володимирці.

Reply

rolland_92 November 18 2018, 13:09:37 UTC
Якщо оглядати палац у Володимирці, то дійсно, можливо варто задуматись над довжиною маршруту. Свого часу вибрав старт з Антонівки, тому плац Красицьких не побачив.
З Ковелем - варіант. Подивіться ще можливо щось відносно Сарн.

Reply

v1snyk November 18 2018, 14:08:10 UTC
Із Сарн так само є нічна електричка, їхати менше, але в них і кімнат відпочинку немає. У будь-якому випадку у місцях пересадки можна побачити щось нове, бо для мене майже вся Волинь - суцільна біла пляма.

Reply

rolland_92 November 18 2018, 18:37:50 UTC
О, ну тоді поліська вузькоколійка гарний початок для вивчення регіону. Антропологічний я б сказав. Побачите життя людей у відносно віддалених районах України (якщо мене читають мешканці цих районів, то не ображайтесь), бурштинову проблему, поліські бруковані дороги тощо. В мене були великі очікуваня на ту мандрівку і вони виправдались.
Дехто між іншим, маршрут вузькоколійки пішки проходить (https://tomkad.livejournal.com/125466.html) + там на цікаві озера можна зайти.

Reply

v1snyk November 19 2018, 08:43:35 UTC
Читабельність журналу у чувака - просто жесть) від піших прогулянок утримаюсь, все ж в ті часи, коли вони подорожували, не було бурштинокопачів (а спілкуватись із ними якось геть не хочеться).

Reply

rolland_92 November 19 2018, 22:53:31 UTC
Та так, то популярний ЖЖ. Дійсно, тої реальності, які в його постах про вузькоклійку вже нема. І так, з бурштинокопачами перетинатись не хочеться. Але з дотичними до них людей, так чи інакше, в тих краях перестрінетесь.

Reply


Leave a comment

Up