Маршрут показаний в даних записах є, висловлюючись спеціальною термінологією, зі складним профілем. Вододільний хребет долається тут через Бескидський та Воловецький перевали. Це вимагає спеціального облаштування - мостів, тунелей. Чимало з учього показаного будуваллось ще за часів Австро-Угорщини.
1. Над горами. Запис буде таким собі залізнично-технічним.
2. Те, що зветься кривою на залізниці.
3. Як бачимо, дорога електрифікована.
4. Оцініть кут кривої.
5. Можна навіть з голови побачити хвіст потяга, і навпаки. Захід сонця на шляху назад.
6. Гірський "серпантин", правда, не автомобільний.
7. Мости. Чимало їх тут ще з часів ПСВ, чому Ви при бажанні можете знайти фотопідтвердження.
8. Десь 100 років вже має бути арці)
9. Вид з мосту. З річок, які запам'ятав - Вича й Опір.
10.
11. Теж один вигляд з далеку.
12. Електровоз-"штовхач" в кінці складу. Враховуючи, той же таки, складний профіль потяги тут ведуть три локомотиви. Далі побачите.
13. Залишки мосту в Закарпатті.
14. Переходимо до тунельної частини. будівництво Бескидського тунелю.
15. Техніка на будівництві.
16. Шукав це фото для минулого посту. Вітання мандрівникам.
17. В'їзд в один з тунелів. Господарство біля нього.
18. А хто це там виглядає? Тут, в горах, працюють потужні локомотиви ВЛ10.
19. В тунелі.
20. Вони тут, як гриби)))
21. Таки дійсно.
22. Зверніть увагу на в'їзд до тунелю. Він побудований ще в епоху паротягів. Про що свідчить отвір над порталом (для того, щоб в середині не зкупчувався дим). Такі от раритети тут! Суцільні.
23. Те, чого, якби, і нема.
24. Деталі трафіку.
25. Більш, так би мовити, детально.
26. Ну, і за що я собі ставлю "залік" побування в Карпатах, це васне за те, що постояв таки хвилин 7 на карпатські землі. Станція Воловець (хоча може бути й Лавочне). Зверніть увагу на два локомотиви. Тягачі. Вже говорилось про це зверху.
27. Один з трудівників, які віз потяг - ВЛ10-1483 (не дотягнув трохи:)) з локомотивного депо "Львів-Захід" (ТЧ-1, ЛЗ).
28. Вже на іншій станції песик цікавиться, ну, як доїхали? Куди плануєте далі? Коли знову до нас?:)
Що сказати, весь шлях через Вододільний хребет я простояв на ногах біля відкритого вікна) І не лише один я такий пасажир був. Бо це дійсно - захопливо))).
.