Хоч я і знав про його існування та відвідав цей музей коли відїжджав. Він знаходиться поруч із залізничним вокзалом. Наявність такого музею в Харкові не дивна. Потужний залізничний вузол, центр Південної залізниці. В той час музей ще не був офіційно відчиненим, тому вартість квитка складала 0 грн. Експозиція включає в себе експонати в павільйоні та рухомий склад на вулиці. Порівняно з київською виставкою, харківський музей значно більший. З рухомого складу тут немає таких історичних вагонів, як в Києві, але є гарна колекція локомотивів. Мені ж особливо сподобалась неперевершена колекція залізничних моделей в приміщенні музею! Всім раджу))) Сонце вже сідало, і час квапив, тому довелось все фотографувати швиденько. Гадаю, цей пост буде заключним у харківській серії. Запрошую до огляду:
Тепловоз Те10. Продукт місцевого виробництва (Харків ще й центр залізничнобудівної промисловості).
https://uk.wikipedia.org/wiki/ТЕ10 Головний вагон електропотягу Ер2 (Латвійського вир-ва).
http://uk.wikipedia.org/wiki/ЕР2 Тепловоз ТЕП60. Нині такі експлуатуються Білоруською залізницею.
https://uk.wikipedia.org/wiki/ТЕП60 Також є техніка обслуговування залізниці. Тягач.
Раритетний електровоз ВЛ20. Перший радянський серійний електровоз.Виготовлений в бунтівному Новочеркаську.
https://uk.wikipedia.org/wiki/ВЛ22м Музейний перон (приміщення музею) з фігурою.
Колекція паротягів.
Танк-паротяг 9П.
https://uk.wikipedia.org/wiki/9П Різні ремонтні машини.
Вагон побудовано в перший рік існування СРСР.
Залізничний кран.
Ось тут ви про цей музей більш детально зможете прочитати:
http://uk.wikipedia.org/wiki/Музей_історії_та_залізничної_техніки_Південної_залізниціОбов'язково раджу його відвідати при нагоді:)
***
Між іншим до і з Харкова я їхав потягами "Хюндай". По часу альтернатив не мав. Не скажу, що річ погана. Гарна ідея з міжміськими швіидкісними поїздами на внутрішніх лініях, але вона суттєво не доопрацьована. Головний мінус мабуть ціна/сервіс. Дійсно, в потязі зручно, але за таку ціну квитка продуктовий набір має бути вже включеним в нього, бо викладати ще, порівняно більші ніж на звичайних потягах, гроші за чай витративши таку сусму за квиток якось не надто...Але спробував, що таке "Хюндай". Тепер знатиму.