Харків ч. 10. Музей Південної залізниці

Mar 31, 2015 23:24

Хоч я і знав про його існування та відвідав цей музей коли відїжджав. Він знаходиться поруч із залізничним вокзалом. Наявність такого музею в Харкові не дивна. Потужний залізничний вузол, центр Південної залізниці. В той час музей ще не був офіційно відчиненим, тому вартість квитка складала 0 грн. Експозиція включає в себе експонати в павільйоні та рухомий склад на вулиці. Порівняно з київською виставкою, харківський музей значно більший. З рухомого складу тут немає таких історичних вагонів, як в Києві, але є гарна колекція локомотивів. Мені ж особливо сподобалась неперевершена колекція залізничних моделей в приміщенні музею! Всім раджу))) Сонце вже сідало, і час квапив, тому довелось все фотографувати швиденько. Гадаю, цей пост буде заключним у харківській серії. Запрошую до огляду:


Тепловоз Те10. Продукт місцевого виробництва (Харків ще й центр залізничнобудівної промисловості).
https://uk.wikipedia.org/wiki/ТЕ10


Головний вагон електропотягу Ер2 (Латвійського вир-ва). http://uk.wikipedia.org/wiki/ЕР2


Тепловоз ТЕП60. Нині такі експлуатуються Білоруською залізницею. https://uk.wikipedia.org/wiki/ТЕП60



Також є техніка обслуговування залізниці. Тягач.










Раритетний електровоз ВЛ20. Перший радянський серійний електровоз.Виготовлений в бунтівному Новочеркаську.
https://uk.wikipedia.org/wiki/ВЛ22м


Музейний перон (приміщення музею) з фігурою.


Колекція паротягів.






Танк-паротяг 9П. https://uk.wikipedia.org/wiki/9П


Різні ремонтні машини.


Вагон побудовано в перший рік існування СРСР.


Залізничний кран.


Ось тут ви про цей музей більш детально зможете прочитати: http://uk.wikipedia.org/wiki/Музей_історії_та_залізничної_техніки_Південної_залізниці
Обов'язково раджу його відвідати при нагоді:)
***
Між іншим до і з Харкова я їхав потягами "Хюндай". По часу альтернатив не мав. Не скажу, що річ погана. Гарна ідея з міжміськими швіидкісними поїздами на внутрішніх лініях, але вона суттєво не доопрацьована. Головний мінус мабуть ціна/сервіс. Дійсно, в потязі зручно, але за таку ціну квитка продуктовий набір має бути вже включеним в нього, бо викладати ще, порівняно більші ніж на звичайних потягах, гроші за чай витративши таку сусму за квиток якось не надто...Але спробував, що таке "Хюндай". Тепер знатиму.

Слобожанщина, Історія, подорожі, history of ukraine, history, залізниця, Україна, Харків, photo, фотогграфія

Previous post Next post
Up