Оригинал взят у
gruzchik2012 в
Про створення української стратегічної транспортної мережіПродовження запису
«15% території України будуть віддані під заповідники»:
Які саме території будуть віддані під нові заповідники?..
Ті, по яких не проходитимуть логістичні маршрути. Заглянемо в Угоду про Асоціацію між Україною та ЄС:
ДОДАТОК ХХХІІІ
ДО ГЛАВИ 7 «ТРАНСПОРТ»
РОЗДІЛУ V «ЕКОНОМІЧНЕ І ГАЛУЗЕВЕ СПІВРОБІТНИЦТВО»
1. Сторони визнають важливість поліпшення транспортних сполучень, щоб зробити їх безперешкодними [...]
2. Сторони беруть до відома індикативні мапи, які надаються Україною. Сторони будуть співпрацювати з метою створення української стратегічної транспортної мережі, пов’язаної з ТEN-Т [Транс-Європейська мережа транспорту] мережею, а також мережами регіону.
3. Сторони будуть прагнути визначати проекти спільного інтересу, що стосуються стратегічної транспортної мережі України.
4. Карти.
Сторінки 1, 2, 3 тут:
http://www.kmu.gov.ua/docs/EA/Annexes_title_V/33_Annex.pdf Пріоритетна дорожня мережа в Україні
(зображення клікабельне)
1) «Priority routers» (пріоритетні маршрути) - це транзитний шлях «Азія-Європа». Три східних вузла цього шляху зараз в окупації: м.Донецьк, м.Дебальцеве, м.Луганськ. Що там відбувається?..
1.1) У м.Дебальцеве проходили найважчі бої, частину мешканців евакуювали, а решту потім міжнародні спостерігачі знайшли вбитими у підвалах (2015.03.07
«г.Дебальцево - 500 трупов гражданских (видео)», 2015.03.09
«Вчера, блядь, все сбежали. Кто не убежал - всех убили»), місто практично зруйновано (2015.02.22
«г.Дебальцево после обстрела (видео) (3) - ВСЕ здания повреждены»).
1.2) 2016.02.24
«Донбас на металобрухт розбирають вже два роки поспіль...»Що це? Примусове очищення території від інфраструктури та людей...
2) Автомобільна дорога від Києва до Дніпропетровська проходить по правому березі Дніпра. Якщо на Харків нападуть москалі, то весь регіон північно-східної України випадає з транзитного маршруту та з економіки.
3) Повна відсутність пріоритетних автомобільних доріг на всьому півдні України (відразу на південь від м.Дніпропетровськ та м.Кіровоград): планується відсутність там транзитної автомобільної активності...
Пріоритетна залізнична мережа в Україні, підключення до ТEN-Т [Транс-Європейська мережа транспорту]
(зображення клікабельне)
4) Відсутність міст Донбасу: єдине місто - це м.Дебальцеве, яке вже «очищене від інфраструктури та людей».
5) Знову майбутнє всього регіону північно-східної України зав'язано на одне місто Харків.
6) Знову порожнеча південніше м.Дніпропетровськ: пріорітетних залізниць там немає взагалі, пропонуються лише перспективні (їх перспектива видна на прикладі залізниць Криму, які перестали існувати). Тобто Запорізька, Херсонська, Миколаївська області та АР Крим перетворюються на логістичну безвихідь.
Заповідників буде багато (15% території України), по цих картах можна побачити де їх точно не буде і де їх організація можлива. Не буде їх там, де економічно доцільно проживання людей - уздовж логістичних шляхів. А ось у всіх логістичних глухих кутах, де проживання людей економічно недоцільно, логічно очікувати примусове очищення території від інфраструктури та людей, а потім і організації там нових заповідників. Наприклад, Донбас і Крим як раз потрапили у зону такого примусового очищення. Весь південь і північний схід теж у зоні ризику. Івано-Франківська область потрапляє туди майже у повному складі.