Новий розклад руху поїздів до Євро-2012

May 11, 2012 15:43

Україна вже так чекає на Євро, що краще б воно згоріло разом з тими Пивком та Водком, чи як їх там (а ще краще -- з Пуща-Водицею і Конча-Заспою та Межигір'ям на додачу), аби тіки швидче попустило всю країну. Сьогодні спостерігали чудову ілюстрацію готовности столиці до прийому будь-кого і будь-де. Вихід з "труби" під Майданом (біля Головпоштампу, на Хрещатик). Біля платформи для спуску інвалідів сидить дівчина на візочку і тикає в кнопку виклику. Ага, зараз! Я вже був думав швидко ковтати свій недопалок і йти допомагати, але тут матеріалізувався якийсь хлоп, котрий взяв всі турботи на себе і став обережненько спускати дівчину по тому уйобіщному спуску по краю сходів, з якого самотужки годиться хіба що розігнатися і вбитися нафіг об протилежну стіну внизу.

Але то так, приспівка. А тепер, власне, сама пісенька.



Ну що, товариші кияни та гості нашого чудового міста! Якщо ви раптом захочете звалити з цієї країни столиці на час проведення славнозвісного чемпіонату (котрий, як відомо, умикне Україну для всього світу), то краще розраховуйте на літаки, пароплави і власні сили, аби тільки не на Укрзалізницю. Ібо Укрзалізниця з 27 травня запроваджує новий розклад руху (хоча певні зміни відбудуться вже з 13-го), котрим скасовує низку звичних нічних потягів. Тому що лідери -- тобто тому, що по українських коліях вже будуть мотатися нові потяги Хюндаї ім. віце-прем'єра Б. Колеснікова. Щоправда, мотатися вони будуть вдень, але швидко-швидко (аж до 160 км/год!), тому годі ото ночами шастати: візьмете відгул на роботі -- і на вокзал, кайфувати з вітерцем.

Я дещо ознайомився з новими розкладами -- вони на оновленому сайті Укрзалізниці є. Звісно ж, моніторив не все, а лише рідні напрямки: на Львів і Харків. І там, я вам скажу треш і угар.

По-перше, ніяких швидкісних потягів я там не знайшов. Будемо сподіватися, що це -- тимчасове явище або якийсь збій, який буде згодом виправлений. Хоча квитки як би треба купувати вже зараз. Бо особисто моя розслаблена практика (а я за останні роки звик брати максимум за тиждень, не напрягаючись) останнім часом стала різко хибною: квитків нема ніколи і нікуди, навіть якщо це перший день продажу. Містика!

По-друге, я орієнтувався лише на прямі (тобто не транзитні) потяги від станції до станції. І такий підхід, цілком вірогідно, доведеться найближчим часом змінювати.

Отже, Львів. Наразі у напрямку з Києва є такі потяги (Відправлення -- Прибуття):

№359: 15:42 -- 6:43 (поїзд малоцікавий, але він нам знадобиться в майбутньому).

№169 "Київський експрес" (сидячий): 17:01 (иноді 16:55) -- 23:33.

№97 "Галичина": 21:56 -- 7:42

№92 "Львів": 22:15 -- 6:32

У зворотньому напрямку на Київ:

№360: 19:32 -- 10:32

№170 "Київський експрес": 6:35 -- 13:07

№98 "Галичина": 20:16 -- 6:12

№91 "Львів": 22:47 -- 7:31

А тепер дивимося новий розклад:

Сидячих поїздів нема, що й не дивно: старі вже вичистили, а нові, як згадувалося вище, ще не вписали.

Популярний 91/92 "Львів" -- тю-тю. Нема його. Точніше, є: він передає свій гордий двозначний номер швидкого поїзда отому пасажирському лайну №359/360. Котрий тепер -- слава залізничним богам! -- стане їздити швидче. Тому з Києва ви виїдете о 15:40, а до Львова приїдете не в 6:43, а в... 4:37! Зручно ж, правда? Попереду будуть романтичні прогулянки світанковим Львом, зустріч сходу сонця і пошуки, де б чого пожерти, окрім як пиріжків на вокзалі за ціною невеличкого фуршету. Словом, не наплутайте з номерами.

А от "Галичина" лишається: вона міняє номер на 143 (причому чомусь і туди, і назад) і їздить тепер до Івано-Франківська. Відповідно, з Києва вона виїде о 21:00, до Львова приїде о 6:42 (зсув майже на годину вперед). Назад виїде о 20:16 і приїде о 6:06.

Ну, власне, і все. Заради цікавости подивився инші, в тому числі транзитні варіанти. Особливо доставив потяг "Прикарпаття" Київ -- Ів.-Франківськ, котрий зі столиці відбуває о 18:30, а у Львові вже о 3:12. Для порівняння, у Франику -- о 5:45. Назад зручніше: зі Львова виходить о пів на другу ночи, у Києві о пів на десяту ранку.

Лишаються усіляки ужгородські і трускавецькі 99, 88, 50Л, котрі зі Львова йдуть десь о десятій-одинадцятій вечора, а приходять між сьомую і дев'ятою ранку.

Поїхали далі. Харків, котрий для мене наразі є набагато актуальнішим за Львів. Тут все набагато цікавіше.

Поки що цей напрямок не був проблемним: є два столичних експреси, ранковий і вечірній (час в дорозі близько 6 год.), а також нічний фірмовий "Оберіг". Якщо треба зекономити гроші, а не час, є ще довгий, довгий, до-о-о-овгий житомирський №343/344, котрий виходить рано (з Харкова), приходить пізно, зато в дорозі зупиняється біля кожного стовба -- а на деяких ділянках його навіть і обігнати можна, якщо бігом.

Зараз цікава мені сітка розкладу харківського напрямку виглядає так. На Харків:

№164 "Столичний експрес" (сидячий): 6:22 -- 12:28

№162 "Столичний експрес": 17:30 -- 23:20

№64 "Оберіг" (фірмовий): 22:29 -- 6:21 (з 13 травня буде приходити о 7:48, тобто на півтори години пізніше)

З Харкова:

№161Д "Столичний експрес": 7:06 -- 12:56

№161О "Столичний експрес": 16:27 -- 22:17

№63 "Оберіг": 22:55 -- 7:19 (з 13 числа буде виходити о 23:32 (на 40 хвилин пізніше), а приходити о 9:22 (на 2 (!!!) години пізніше))

Як вже можна побачити, срака-мотика з поїздами харківського напрямку почнеться вже 13 травня, оскільки цього числа фірмовий поїзд різко перетворюється на тихоходний і починає витрачати на 465 км. шляху 10 годин. Про зручність прибуття о пів на десяту ранку я взагалі мовчу.

Але остаточний підпіздець настає, якщо зазирнути в нові розклади. Тому що 27 травня місто Х буде взято в блокаду, навколо нього поставлять вишки з автоматчиками, щоб ніхто не втік, і у київському напрямку будуть пропускати лише по 5 (прописом: п'ять) потягів на день: Луганськ, Львів, Астана і Кустанай -- тільки на їх транзит і надія.

З харківських же лишається тільки "Оберіг" (343-й йде лісом назавжди). З Києва він буде йти майже як зараз -- о 22:25. У Харкові -- о 7:47. З Харкова же фірмовий київський поїзд тепер буде відбувати о... 20:37, щоб пришкутильгати до столиці майже за 10 годин -- о 6:12.

Я, чесно кажучи, в розгубі. По-перше, що відбувається з фірмовими поїздами -- їм що, колеса квадратні ставлять, щоб вони повільніше їхали? По-друге, яка позорна дупа вигадувала такі розклади? Чорт вже з поїздкою на Харків: приїхати о 8-й ранку замість пів на сьому не така вже і проблема. Особисто мені гірше з Києвом: раніше я міг приїхати, піти погуляти в Ботсад і непоспіхом поїхати або піти на роботу. Тепер же доведеться, ковтаючи напади ранкової мезантропії, штовхатися на метро ненависним довгим переходом на Майдан, щоб приїхати додому, кинути речі, спробувати не заснути і в чудовому настрої відбути на виконання своїх виробничих обов"язків. Ну хер вже зі мною -- усіляким туристам і відрядженим що робити о шостій ранку в Києві?

Про денні я взагалі мовчу. Мені дуже цікаво, скільки вони тепер будуть коштувати -- Укрзалізниця буде не Укрзалізниця, якщо під шумок не здере з пасажира побільше грошей за "швидкість і комфорт" (котрі за рік перетворяться в звичну клоаку). В той же час, нічні потяги, дякуючи вмілим діям наших можновладців, стають відверто незручними. Пастка, мля!

Лишається тільки чекати, коли в розкладах з'являться ті самі віце-прем'єрські Хюндаї. А раптом все буде не так страшно, як завжди.
За матеріалами: lj 4ornobile

Укрзалiзниця, Украина, УЗ, Евро 2012

Previous post Next post
Up