Квітка соняшника стала логотипом України до Євро-2012

Nov 04, 2010 23:01




У основі логотипу використано квітку соняшника - один із улюблених та відомих українських образів. За задумом, квітка соняшника передаватиме образ України, наповненої теплом, любов’ю й гостинністю, де кожен почуватиметься гостем, котрого тут завжди чекають.
Творцем знаку країни став переможець творчого конкурсу на кращий логотип України - дизайнер міжнародної компанії «Saatchi& Saatchi» Андрій Крисенков. Конкурс проводився ДП «Центр комунікацій «Україна-Всесвіт» у період із 1 по 15 жовтня. У ньому взяли участь понад 300 робіт, авторами яких були молоді невідомі компанії, прості талановиті люди, а також визнані у світі міжнародні рекламні агентства.

Логотип презентуватиме Україну за рубежем і зображатиметься на різних видах друкованої та сувенірної продукції.

Інформаційний центр «Україна-2012»

евро 2012

Previous post Next post
Up