May 05, 2015 16:21
Деякий час по ТБ йде реклама горілки. «Чоловіки обертають землю».
Я вже стільки років цікавлюся рекламою, що сприймаю її дещо особливо.
Ось я читаю ЖЖ, присвячене історії моди. І авторка іноді каже, що не сприймає історичний костюм з позиції «гарний/не гарний».
Так в мене з рекламою. І лише іноді, дуже-дуже-дуже рідко буває таке, що реклама викликає в мене якісь емоції крім професійної оцінки.
Ця викликала. Але я не могла зрозуміти яку. А це, в силу іншої моєї спеціалізації, буває ще рідше. Спочатку я ловила відповідь на поверхні. Сексизм? Та мало в нас тої сексисткої реклами! Можна подумати! Ні, не то. На сексизм я не так реагую.
І сьогодні таки дійшло! Асоціації. Я не могла зловити асоціацію і саме це мене дратувало, а не реклама. Чоловіки, горілка, обертає землю, декілька разів показують лід.
Мимо плывут столетья,
Спят подо льдом моря.
Трутся об ось медведи -
Вертится земля.
Пригадалася ще одна реклама. Якраз перед кризою. 2007-2008 рік. Якась фінансова установа. Чи то банк, чи кредитний союз. Білборд з зображенням хлопця років 25. Назва установи. Все. А ні! Головне. Хлопець зображений… от уявіть фото на паспорт, але поза невимушена, хлоп гарненький, посміхається. Приблизне таке зображення. І не одягнений.
Реклама фінансової установи. Рекламують кредит. Хлопець без одягу. Асоціація в моїй голові?
"Мы снимем с вас последнюю рубаху."
От казав мені тиждень тому студент-маркетолог, що повинен бути відділ цензури і не можна від маркетолога очікувати знання контекстів, культурології, психології та інших речей, що я вимагаю. А я не вірила. Сперечалася. Питала нащо він на підприємстві треба, якщо його повинні контролювати? І хто за фахом повинен бути цензор? Чого я до дитини пристала? Правильно казав. Треба відкривати спеціальність «цензор відділу маркетингу».
Ля-ля-ля,
Вертится быстрей Земля.
хроники профессионального быта,
Буденні бомбони,
Я так думаю!