Чернігівське в Твіттері: як реклама може стати антирекламою

Mar 03, 2015 22:05


Originally published at Місцева жовта преса. You can comment here or there.



Реклама повинна продавати: прямо або опосередковано - роблячи споживачів лояльними до бренду. Рекламники пива “Чернігівське” чомусь вирішили, що користувачів твіттера можна зробити лояльними, щодня показуючи їм рекламу патріотичного характеру. Але замість лояльних споживачів, отримали цілком заслужених ненависників.

Реклама пива “Чернігівське” (див. скріншот) фактично говорить: ЯКЩО ТИ ПАТРІОТ - ПІДПИСУЙСЯ НА НАШ ТВІТТЕР. Або інакше: ЯКЩО ЛЮБИШ УКРАЇНУ - ПИЙ “ЧЕРНІГІВСЬКЕ”.

Але виникає питання: яке відношення має поняття “любов до Батьківщини” до алкогольного напою? Бухати “Чернігівське” - це патріотизм? Слідкувати за Чернігівським в соцмережах - це патріотизм? Яким це боком, скажіть мені? Лайкнув “Чернігівське” - і ти став більшим патріотом ніж був?

Але найгірше інше.

Країна в стані війни. Щодня гинуть люди. Гинуть героїчно. Решта країни працює на потреби фронту, волонтери не покидаючи рук возять необхідні речі, люди збирають на це гроші. Ось де патріотизм.

І тут приходять маркетологи “Чернігівського”, і кажуть, що патріотизм - це зафоловити їх пиво у Твіттері. Тобто ставлять на один щабель пожертви на потреби АТО, волонтерську роботу, службу в армії з одного боку, і лайк пива “Чернігівське” з іншого.

Так не гарно!

Cпоживачів так не завоюєш. Навпаки - здобудеш ненависників. Люди пити “Чернігівське” перестануть - принципово, як перестають купувати російські товари. І правильно зроблять.

І щоб не бути голослівним - тримайте підбірку реакцій користувачів Твіттера на патріотичну рекламу “Чернігівського”:

(зверніть увагу на матюки - це ж як культурних людей повинна була ця патріотична реклама задовбати…)









































P.S.: Сподіваюсь, хтось зробить висновки поданої тут інформації…

Роман Голубовський

twitter, маркетинг, негатив, реклама, smm, патріотизм, Чернігівське, бізнес

Previous post Next post
Up