ДАЙОШ ПРЯМИЙ ПОЇЗД ЛЬВІВ-СЕВАСТОПОЛЬ!!!!ext_795827March 4 2014, 16:08:06 UTC
Та не такі "екскурсії" робити треба, а екскурсії до Львова (і навпаки!).
Щоб люди не думали, що в Львові живуть страшні мутанти, які в "Львівському Метро" смажать на петельні русскіх дєтєй...
Щоб відвідали, нарешті, "страшний бандерівський ресторан Криївка" - де, раптом виявиться, що крігом відвідувачі самі русскі, а як признатися на вході, що русскій, "бандерівець з автоматом" що ще й горілки наливає "для сміливості".
Показати, нарешті, що ніхто не розібрав Стелу радянським воякам на стрийській (і там навіть проводять міські забави під нею - то виставка авто, то виступ Горана Бреговича, там стартують змагання, наприклад "бревети" і т ін), рівно як і плитами з "Холма слави" ніхто не вимощував замість бруківки перед Ратушею...
І, нарешті, щоб побачили, що у Львові живе чимало русскіх, причому прямих нащадків отих самих радянських вояків - райони вулиці Коновальця (колишня Енгельса), Єфремова (колишня Карла Маркса), Сахарова (колишня Суворова) - там все переважно етнічні русскі живуть (як і в центрі міста - зверніться до бабуні на балконі російською і вона відповість російською!)
І ніхто за російську не буде нападати, бо власне рускі і так зі Львову ніде не ділися. Запитайте в львівського українця - хто є його дід та баба, і рапром виявиться, що є русскі і на чверть і на половину, не кажу вже і про 100% рускіх.
В 70х роках Львів взагалі був російськомовним містом!
Так само і "западенці" побачать, що в Криму ніхто їх не роздере на шматки за українську мову (до речі, багато вже були там на відпочинку і бачили, але не всі туди їдуть, бо їхати сутку - довго і дорого, а поруч електричка в Карпати)...
ТОМУ ТРЕБА ЗРОБИТИ ПРЯМИЙ ШВИДКИЙ ПОЇЗД ЛЬВІВ-СЕВАСТОПОЛЬ З ДЕШЕВИМИ БІЛЕТАМИ!!!
ТАК САМО МАЄ БУТИ ПРЯМИЙ ШВИДКИЙ ПОЇЗД ЛЬВІВ-ЛУГАНСЬК
Так, це є дорого, а ще треба убезпечитися від провокацій, особливо на першому етапі, АЛЕ ТІЛЬКИ ТАК ПОДІЄ!!!
Це буде найкраще, і найнадійніше вирішення проблеми!!!
Re: ДАЙОШ ПРЯМИЙ ПОЇЗД ЛЬВІВ-СЕВАСТОПОЛЬ!!!!ext_795827March 4 2014, 17:19:16 UTC
"чтобы не дискредитировать хреновой реализацией"
саме так, тому треба не тільки продумати, але і бюджетних коштів не пожаліти та те, бо возити такі поїзди набагато краще, ніж воювати, отож тут Україні треба прикласти всі зусилля, щоб вийшло. Все одно дешевше поїзди організувати буде, ніж вести війну, я вже і не кажу про можливу гуманітарну катастрофу від протистояння (в Інтернеті можна купу фоток знайти про закинуті санаторії Абхазії, не можна допускати до такого!)
Re: ДАЙОШ ПРЯМИЙ ПОЇЗД ЛЬВІВ-СЕВАСТОПОЛЬ!!!!ext_795827March 5 2014, 09:45:22 UTC
"На потязі їхати все-таки далеко та довго. Дотовані лоу-кости по 100-150 грн вирішать питання."
так, це було б дуже класно, але і поїзд якби їхав через ніч (о 9й вечора можна було сісти на поїзд, лягти спати, і о 9й ранку вже вийти) то також було б нормально (тоді це може бути навіть поїздка на вихідні дні). Відстань між містами залізницею велика, але ж і поїзд може їхати з високою швидкістю. Тільки вже не Hyundai, а наші, з Крюківського Вагонобудівельного Заводу! (тут і робочі місця, і підтримка вітчизняного виробника, і ремонт колій, налагодження транспортних шляхів - все корисні інвестиційні вкладення у вітчизняну економіку, а не прой-бування начерез мутні посередницікі фірмочки, щоб закупити корейський Hyundai, що до наших умов зовсім не пристосований)
Щоб люди не думали, що в Львові живуть страшні мутанти, які в "Львівському Метро" смажать на петельні русскіх дєтєй...
Щоб відвідали, нарешті, "страшний бандерівський ресторан Криївка" - де, раптом виявиться, що крігом відвідувачі самі русскі, а як признатися на вході, що русскій, "бандерівець з автоматом" що ще й горілки наливає "для сміливості".
Показати, нарешті, що ніхто не розібрав Стелу радянським воякам на стрийській (і там навіть проводять міські забави під нею - то виставка авто, то виступ Горана Бреговича, там стартують змагання, наприклад "бревети" і т ін), рівно як і плитами з "Холма слави" ніхто не вимощував замість бруківки перед Ратушею...
І, нарешті, щоб побачили, що у Львові живе чимало русскіх, причому прямих нащадків отих самих радянських вояків - райони вулиці Коновальця (колишня Енгельса), Єфремова (колишня Карла Маркса), Сахарова (колишня Суворова) - там все переважно етнічні русскі живуть (як і в центрі міста - зверніться до бабуні на балконі російською і вона відповість російською!)
І ніхто за російську не буде нападати, бо власне рускі і так зі Львову ніде не ділися.
Запитайте в львівського українця - хто є його дід та баба, і рапром виявиться, що є русскі і на чверть і на половину, не кажу вже і про 100% рускіх.
В 70х роках Львів взагалі був російськомовним містом!
Так само і "западенці" побачать, що в Криму ніхто їх не роздере на шматки за українську мову (до речі, багато вже були там на відпочинку і бачили, але не всі туди їдуть, бо їхати сутку - довго і дорого, а поруч електричка в Карпати)...
ТОМУ ТРЕБА ЗРОБИТИ ПРЯМИЙ ШВИДКИЙ ПОЇЗД ЛЬВІВ-СЕВАСТОПОЛЬ З ДЕШЕВИМИ БІЛЕТАМИ!!!
ТАК САМО МАЄ БУТИ ПРЯМИЙ ШВИДКИЙ ПОЇЗД ЛЬВІВ-ЛУГАНСЬК
Так, це є дорого, а ще треба убезпечитися від провокацій, особливо на першому етапі, АЛЕ ТІЛЬКИ ТАК ПОДІЄ!!!
Це буде найкраще, і найнадійніше вирішення проблеми!!!
Reply
Reply
саме так, тому треба не тільки продумати, але і бюджетних коштів не пожаліти та те, бо возити такі поїзди набагато краще, ніж воювати, отож тут Україні треба прикласти всі зусилля, щоб вийшло. Все одно дешевше поїзди організувати буде, ніж вести війну, я вже і не кажу про можливу гуманітарну катастрофу від протистояння (в Інтернеті можна купу фоток знайти про закинуті санаторії Абхазії, не можна допускати до такого!)
Reply
Reply
Reply
так, це було б дуже класно, але і поїзд якби їхав через ніч (о 9й вечора можна було сісти на поїзд, лягти спати, і о 9й ранку вже вийти) то також було б нормально (тоді це може бути навіть поїздка на вихідні дні). Відстань між містами залізницею велика, але ж і поїзд може їхати з високою швидкістю. Тільки вже не Hyundai, а наші, з Крюківського Вагонобудівельного Заводу! (тут і робочі місця, і підтримка вітчизняного виробника, і ремонт колій, налагодження транспортних шляхів - все корисні інвестиційні вкладення у вітчизняну економіку, а не прой-бування начерез мутні посередницікі фірмочки, щоб закупити корейський Hyundai, що до наших умов зовсім не пристосований)
Reply
Reply
Leave a comment