Gucci by Tom Ford (1995-2004)

Jul 02, 2019 22:33





FW 1995-1996, period of SEXY MINIMALISM















Fw 1996-1997
























SS 1996, Boho collection

































SS 1997






























FW 1997






























SS 1998


























-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
FW 1998-1999, CRISIS OF IDENTITY period

Умовно розділяю творчістьТома Форда для Гуччі на три періоди. Перший  - період сексуального мінімалізму, який тривав від початку 90х і аж до цієї колекції. Невідомо хто вирішував що настала пора змін - маркетинговий відділ чи сам Том Форд, але звідси і аж до колекції весна-літо 2002 почався період пошуку нових ідей і стилю. Сара мовер відраховує цей "crisis of identity", починаючи із осінь-зима 2001, а я - з цієї. Фірмовий силует і сексуальність пішли, а те, що прийшло натомість - невиразний мікс стилів, які у мене асоціюються із Майклом Корсом і Армані, а рекламна компанія зійшла б за кампанію Келвіна Кляйна.



























SS 1999
Далі - гірше. Ну дуже неінтелектуальна трактовка бохо і круізних стилів. Релкламна кампанія ще якось виїзджає на динаміці моделей та фотошопі, а от подіумні фотографії - просто катастрофа. Я рада, що Форд більше ніколи не робив подібних експериментів. Тим не менше, ця єдина колекція задала купу трендів, які назавжди асоціюватимуться із ранніми 2000ими: посадка на середині стегна, топи стриптизерки, гостроносі лодочки, "оригінальні джинси", пряме волосся із розділом посередині і т.д.
































FW 1999-2000












































SS 2000
За словами Форда, рекламна кампанія - фінальний продукт роботи, уособлення всього, що розроблялося шість місяців. Дійсно, рекламна кампанія першої колекції Гуччі нового тисячоліття - дуже виразне уособлення того хаосу, який відбувався в естетиці бренду на той момент. Перевантаження і в кількості манекенників, і їх типажами (на одному фото навіть був старий індіанець в костюмі Гуччі), і локаціями, і сюжетами, і аксесуарами.




























FW 2000-2001, Biker collection
Найгірша рекламна компанія з усіх. Просто який гротеск. Манекенниці тут - жертви епідемії фотошопу, яка тоді лютувала не на жарт.


















SS 2001
Найбільш вдала колекція цього періоду. Багато окремих промахів, але є і коди Гуччі, і є експеримент. Силует еффектний.



















FW 2001
Все, вже навіть ніяких експериментів. Втілення "чергової" колекції, яку просто треба було здати. Примітив, та й годі. Може, настав час для чогось більш eleborate? Так, період вигадування велосипеду вичерпано. Або ж цей велосипед має бути приголомшливо складним і відполірованим до блиску...















---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SS 2002, period of ELABORATED GUCCI



















































Fall 2002
"This is the most worked collection I've ever done at Gucci.Women are only buying amazing items now. No one's buying anything basic." Tom Ford
Так почався мій улюблений період у творчості Форда для Гуччі, та й у моді загалом. Період, який я вже сама пам'ятаю і обожнюю. Період, коли творили Форд для Гуччі та Ів-Сен Лорана, МакКуін, Гальяно, коли Прада та Дольче&Габанна представляла НОВІ ідеї кожного сезону. Період, коли Нью-Йоркський тиждень моди не представляв для мене жодної цінності. Бо мода мала бути інноваційною і незабутньою. Період, розпізнати автора коллекції можна було без логотипу.


































































SS2003






















































Fall 2003









































































Spring 2004
"Glamour and provocation are at the core of the sex machine Ford has built at Gucci and, in a time when the pleasure principle is driving fashion, he knows how to push all the right buttons.(...) Over the last few seasons, as Ford has immersed himself in the culture of couture at Saint Laurent, his focus on cut and detail has become intense. That heightened awareness showed up in the delicious Gucci spring..." Sarah Mower














































Fall 2004
"The emotional ending of the Tom Ford era at Gucci was a look back in glamour-a fabulous farewell in which this perfection-obsessed superstar of fashion seized the moment to run his eye over everything he has achieved for the brand, and then do it better. There is no doubt who the Gucci woman is: the embodiment of sexual confidence, burnished to a high gloss and bursting with predatory power. A symbolic figure of the past decade's hedonistic highs, she spike-heeled her way down a runway carpeted with pink fur, luxuriating in Ford's aesthetic one last time". Tom Ford







































designer, 2019, f

Previous post Next post
Up