Aug 07, 2016 09:25
מנהל תחום דיגיטל ויחסי ציבור
ניהול פעילות השיווק בערוצי הדיגיטל של החברה;
•בניית מותג לאומי קארד בערוצים הדיגיטליים.
•הובלה והטמעת מגמות בעולם השיווק הדיגיטלי של לאומי קארד.
•בניית, ניהול והובלת מהלכי שיווק דיגיטליים של החברה בכל ערוצי המדיה הדיגיטלית.
•ניהול פלטפורמות וערוצי התקשורת הדיגיטליים של החברה.
•פיתוח וניהול ערוצי מכירה דיגיטליים.
•תכנון, ניהול ובקרה תקציבית.
•ניטור, מדידה , ניתוח נתונים דיגיטליים והתאמת פעילות ומסרים בהתאם בערוצי התקשורת הדיגיטליים לשם מקסום ROI.
•אחריות על תדמית החברה - ניהול ממשק יחסי הציבור של לאומי קארד(אל מול הדוברות) בכל ערוצי התקשורת והשיח ברשת.
•ניהול ספקים - משרדי פרסום אינטראקטיביים, משרד יחסי הציבור, משרדי בקרה, ספקי מדיה וגופי ניטור.
•ניהול תחום המונה 8 כפיפים מתוכם 3 בניהול ישיר - מנהל מדיה חברתית,קהילות ויח"צ , מנהל אתרים ואפליקציות ופלנר מדיה דיגיטלית + ניהול עקיף של 5 מזיני תוכן.
•ניהול ממשקים מרובים אל מול המחלקה / האגף והארגון.
•קשר שוטף אל מול גורמים בכירים בארגון.
התפקיד מחייב:
•ניסיון של 3 שנים לפחות בעולם השיווק הדיגיטלי - חובה.
•היכרות עם פלטפורמת גוגל אנליטיקס, פלטפורמות הפרסום של גוגל ופייסבוק, ניהול קמפיינים מבוססי תוכן, SEO
•לפחות שנתיים ניסיון בניהול עובדים, בארגון בינוני /גדול - חובה.
•השכלה אקדמאית רלוונטית; שיווק / מנע"ס / כלכלה / תקשורת - חובה. תואר שני - יתרון.
•Multi-Tasking - נדרשת יכולת גבוהה לניהול מספר רב של תהליכים במקביל מול גורמים מגוונים בתוך הארגון ומחוצה לו.
•התמודדות עם עבודה תחת לחץ ובלוחות זמנים צפופים.
•אסרטיביות ובגרות ניהולית.
•זריזות, דינמיות ויוזמה.
•הבנה עסקית מעמיקה.
•обращатся в личку
Бней-брак,
менеджер