Запропонувала редакторові тему для статті „Чоловік, як еротичний об’єкт”. Редактор крутить носом. Боїться розголосу? Вважає чоловіків потворними? Таємний гомік?
А тема ж плідна, і то дуже. Прекрасна реклямка ходить телеефіром - цукерки „бонжур”… чи „тужур”, чи то ще який „шарман”. Назву запам’ятати цілком неможливо, бо в кадрі хтиво вигинаються розбещені красені з фартушками на голе тіло. Поки я підбирала щелепу, реклямка скінчилася, лишивши по собі зачудування та шоколадний присмак. Купила собі морозива.
Далі, заходжу до генделика по обіднє їдло. І що ж там? Гарячі мачо, авжеж, підморгують мені з панелі (плазмової), всіляко сприяючи здоровому апетиту.
Цікаво, це зумисне таке робиться? Аби створити в нас асоціацію гарного тіла зі споживанням їжі і загалом? А далі що? Ковбаса „Качок”, горілка „Men’s Health”, памперси „Бандерас”? Активоване вугілля „Hardcore”?
Еге, розмріялася. Тільки дуже вже вони кумедні, ці мачо у фартушках...