Leave a comment

lyoshko November 5 2012, 08:53:48 UTC
круто. під час поїздки хоч відчувалося що в паровозі їдеш? (крім диму,звісно)

о, а та охорона мосту біля дороги чергує чи як? мені все цікаво, чи можна там на велику проскочити:)

Reply

questrum November 5 2012, 09:04:36 UTC
дивлячись з чим порівнювати. вагони звичайні - 4 плацкартних і 1 купейний. якщо порівнювати з електричкою - плавність ходу шикарна.

охорона здається є, але якщо спробувати сказати, що у Панське - може й пропустять. інший варіант - запхати вєлік в автобус до Панського або у дизель

Reply

lyoshko November 5 2012, 09:25:01 UTC
а при чому тут плавність? щоб відчувалося що їдеш в паровозі, тре щоб дим у вікно заходив, і чух-чух було чутно, і свисток, і не знаю що ще..)

а яка охороні різниця, у Панське чи далі.. та тупість, тротуар навіть є, а маршрут тудою не прокладеш. от хіба що дизель

Reply

xan_ua November 5 2012, 15:49:41 UTC
Гудок было слышно даже в последнем вагоне :-)

Reply

ext_1122953 November 5 2012, 20:12:33 UTC
Взагалі охороняється тільки металевий міст і частина "чашок" під ним, на велосипедах не пускають. По дамбі можна спокійно гуляти (рибаки ходять без проблем). Перед та після мосту є станції, якщо ретельно спланувати поїздку то можна впихнути велик в мадярський дизель. Взагалі рекомендую зимою по замерзлій кризі пройтись, під мостом, але захоплюватись не раджу, бо з року в рік там горе-рибалки і дрифтери люблять топити свої автівки.

Reply

lyoshko November 5 2012, 20:50:23 UTC
та що ж толку по дамбі їздити як на міст не можна. по кризі це цікаво,мабуть страшно)

Reply


Leave a comment

Up