Originally published at
Пиво блог. You can comment here or
there.
ЗАТ "Оболонь", схоже, вирішило таки дуже і дуже серйозно розіграти карту відповідального споживання пива - і таке починання, звісно ж, можна лише вітати.
То уперше було на пляшках із пивом розміщено заклик до відповідального споживання, то подібне застереження вже з'являється й у телевізійній рекламі - а ось тепер тематиці відповідального споживання пива присвячено цілий веб-сайт,
www.enjoyobolon.com У статті, наприклад,
про пивний етикет - читаємо дуже і дуже правильні речі:
... однією з найважливіших відмінностей європейського споживання пива від вітчизняного є відсутність традиції пити пиво на вулиці. Наприклад, у Чехії пиво навіть символізує певний спосіб життя, звичний формат спілкування у традиційних пивних закладах. ...
Схоже, Оболонь таки хоче йти в ногу з часом і трансформуватися разом із суспільством з напою, який п'ють підлітки десь там попід парканами - у напій, який споживають свідомі люди із певним культурним рівнем.
До речі,
1 грудня 2009 року компанія «Оболонь» відкрила нову багатоканальну гарячу лінію для обслуговування споживачів за номером 0-800-507-300.
Так що - дзвоніть, спілкуйтесь:)