Споживай відповідально від Оболоні

Sep 24, 2009 22:24


Originally published at Пиво блог. You can comment here or there.






Інфа:

В рамках програми «Споживай відповідально!» компанія «Оболонь» почала розміщувати на етикетках своєї продукції повідомлення про необхідність відповідального ставлення до пива, а також інформацію про безпечні норми споживання.

Вперше повідомлення розміщене на пляшках 1 л пива «Оболонь Живе», яке нещодавно виведено на ринок. Найближчим часом спеціальною позначкою, що складається із логотипу проекту та відповідного тексту, буде маркуватися уся пивна продукція компанії. Зокрема, це пиво під торговими марками «Оболонь», «Magnat», «Zibert», «hike premium», «Десант».

Відтепер на етикетках пива компанії «Оболонь» міститься застереження щодо вживання напою: «Не рекомендується вживати особам до 18-ти років, вагітним жінкам, водіям. Добова норма споживання: чоловіки - 0,5-0,7 л, жінки - 0,3-0,5 л».

Відомо, що ступінь дії алкоголю на людину залежить від того, яка саме кількість вживається за один раз або певний період часу. Міжнародна організація праці (ILO) оперує поняттям «стандартна доза алкоголю», яка вимірюється в юнітах. 1 U (юніт) = 12,8г чистого алкоголю. Одночасно визначено межі поміркованого вживання алкоголю:
- для чоловіків: менше, ніж 14U щотижня
- для жінок: менше, ніж 9U щотижня
- не більше 5 U алкоголю за один день як для чоловіків, так і для жінок
- наявність принаймні 3 днів на тиждень, вільних від вживання алкоголю
Підраховано, що в одній пляшці 0,33 л звичайного пива міститься 1 U, міцного пива - 1,5 U. У зв’язку з цим «Оболонь» закликає людей, які вживають пиво, підраховувати, скільки вони випивають, для того, щоб визначити для себе рівень безпеки і змінити свої звички щодо вживання алкоголю.

Директор з продажів та маркетингу ЗАТ «Оболонь» Олена Гарбарчук: «Оболонь» серйозно ставиться до проблем споживання пива в Україні і підтримує світові принципи відповідального маркетингу. Щоб донести до якомога більшого кола людей інформацію про важливість відповідального ставлення до пива, ми першими в Україні започатковуємо нанесення на етикетки повідомлення щодо норми споживання пива».

(с) Відділ зв’язків з громадськістю ЗАТ "Оболонь"

Бренд

Previous post Next post
Up