Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating вдруге стала лідером рейтингу активності українських компаній в Інтернеті та соціальних мережах. Рейтинг
Social Media Activity Index 2012 було проведено компанією Міжнародна Маркетингова Група України в червні - липні поточного року.
У дослідженні приймали участь компанії у трьох галузях - банківський сектор, FMCG та PR-послуги. Критеріями активної роботи в Інтернеті та соціальних мережах були такі показники: регулярність оновлення інформації на корпоративному сайті, наявність мультимедійних каналів на сайті та інтерактивних форм, інтеграція корпоративного сайту з соціальними мережами (соціальні плагіни, кнопки «мені подобається» та ін.), кількість фоловерів/фанів/друзів сторінки компанії у соціальних мережах та регулярність оновлення інформації, наявність корпоративного блогу, ведення блогів ТОП-менеджерами компаній та інші онлайн-активності.
За кожен із показників компанії, що приймають участь у рейтингу, отримали певну кількість балів. При цьому Publicity Creating набрала максимальну кількість балів не тільки у своєму секторі (серед PR-агенцій), але і у рейтингу в цілому. Так, лідер рейтингу Social Media Activity Index по банківським послугам отримав 36 балів, а лідер сектору FMCG - 30 відповідно. Кількість балів Publicity Creating дорівнює 44, що значно перевищує рейтинг лідерів двох інших напрямків. Підкреслимо, що за результатами минулорічних досліджень, Publicity Creating також випередила лідерів інших напрямків, але на 1 бал.
Щодо безпосередньо PR-агенцій, то Publicity Creating значно випереджає своїх колег по кількості новин, мультимедійних додатків та інтерактивних майданчиків на сайті і на сторінках у соціальних мережах - найближча агенція-конкурент відстає від Publicity Creating на 19 балів.
Як підкреслив Генеральный директор Publicity Creating Валерій Курейко: «Publicity Creating особистим прикладом показує необхідність активної комунікації з клієнтом та споживачем в Інтернеті, наші клієнти можуть на власні очі побачити, як слід презентувати компанію в соціальних мережах, які інтерактивні форми можна використовувати на сайті, як працювати з відео в Інтернеті. Ми не просто пропонуємо нові форми своїм клієнтам, ми самі йдемо в ногу з часом»».
Publicity Creating у new media:
Живий журнал
http://publicitygroup.livejournal.com/ Facebook
http://www.facebook.com/pages/Publicity-Group-Publicity-Creating/1112862 Facebook (англомовна версія)
http://www.facebook.com/pages/PublicityUA/281336678557819 Twitter
http://twitter.com/#!/PublicityGroup Linkedln
http://www.linkedin.com/groups/Publicity-Creating-2960169?trk=myg_ugrp_oYouTube
http://www.youtube.com/user/Publicitygroup