Нарешті я дочекався цього дня!
Я став справжнім Гейм-Мастером рольової гри.
Мій модуль "Просперіті Сіті" не просто стартував, а стартував успішно! І це думка не тільки моя, а і самих учасників.
Слід зауважити, що мій світ принципово відрізняється від більшості фентезійних світів. Назва його - Апорія.
По-перше, в ньому суттєво більше технології і трохи менше магії. Додано класи "Технолог" та "Медик", які користуються "схемами", а не закляттями чи молитвами, як маги, чарівники, друїди та клерики.
По-друге, політика і релігія перенесені ближче до центру уваги. Додано клас "Політик".
По-третє, як даний, так і наступні мої модулі (які є в планах) будуть виконані в жанрі cityscape. Себто на перший план буде винесено Місто з усіма його соціальними проблемами і ворогуючими між собою групами інтересів.
По-четверте, в Апорії немає поділів на "добрий-злий", "хаотичний-впорядкований". Цим світоглядам на зміну прийшли ідеології, теж в двох вимірах, трихотомії: ідеаліст-матеріаліст-цинік і колективіст-консерватор-індивідуаліст.
По-п'яте, в мої модулі будуть включені особливості інших, нерольових ігор, а саме елементи економічних та політичних стратегій, побутових симуляторів (ех: The Sims) та симуляторів виживання (ех: Мор. Утопия), а також специфіка серії GTA, що окрім характеристик, досвіду та грошей вносить додаткові категорії - репутацію, голод, повноваження для прийняття рішень тощо.
Крім того, враховуючи сьогоднішні зауваження, я думаю зробити свій модуль менш математизованим, ніж класичний варіант рольовки, адже, крім того, що це з'їдає чимало часу, я ще й не дуже пам'ятаю всі ті численні правила типу коли і які кубики кидаються, скільки триває певний ефект, як порахувати той чи інший параметр. Будемо спрощувати, але так, щоб це не шкодило суті гри.
Дякую дуже за сьогоднішній вечір:
beltorn miryenish ...а також Міші та Рене!