Введення житла у 2015 р.

Feb 21, 2016 20:07

1. У 2015 р. введено в експлуатацію 11,04 млн м2 житла, що є рекордним обсягом з 2010 р., коли була остання зміна порядку обліку. Порівняно з 2014 р. введення житла зросло на 15,2%, порівняно з піковим 2013 р. (без Криму) - на 12,7 ( Read more... )

creative1, 2015, ukraine, building

Leave a comment

easternwestern February 23 2016, 17:30:24 UTC
>>Ніби від Яценюка так багато залежить...)
Так, від рівня корумпованості української влади дуже багато залежить.
Я відчуваю що у Заходу було/є/ще якийсь час буде бажання вкласти гроші в Україну. Що власне кажучи певною мірою й відбувається. Якоюсь мірою це бажання відкупитися, себто допомогти Україні не стільки покаранням Росії, скільки допомогою Україні.

При цьому чим нижчий у нас рівень корупції, тим більші інвестиції і тим більший від них результат. Себто менш корумпована влада приносила б Україні результат в квадраті.

>>З ціною ситуація дивна. У Росії і Білорусі при падінні реальних доходів населення у 2015 р. на 4-5%, ціни на житло впали на 0-5% у Росії у рублях, у Білорусі на 25% у доларах. У нас при падінні реальних доходів на 22% ціни на житло у гривнях зросли на 60-70%, у доларах скоротилися всього на 15-20%.

Ціни впали значно менше ніж мали б за такої економічної ситуації і девальвації. Падіння було пом'якшене масовим виносом депозитів з банків і вкладанням у нерухомість, але як тільки дія цього фактору завершиться, на ціни чекає стагнація у гривні і продовження падіння у доларі. Думаю, у 2016 житла введуть значно менше і 2015 р. надовго залишиться піковим.

Я не думаю що все аж так однозначно і гарантовано.

Reply

pollotenchegg February 24 2016, 07:46:12 UTC
"При цьому чим нижчий у нас рівень корупції, тим більші інвестиції і тим більший від них результат. Себто менш корумпована влада приносила б Україні результат в квадраті."

Відставка і зміна уряду дає високу імовірність чергової затримки траншу МВФ і близьку до нуля імовірність принципового зменшення рівня корупції. Подивіться кого сватають у новий уряд.

А так, дійсно, краще бути багатими і некорумпованими ніж бідними і корумпованими.

Reply

easternwestern February 24 2016, 19:29:07 UTC
З одного боку я з вами погоджуюсь, що чекати від поточної влади очищення від корупції дурна ідея, і реальну боротьбу з корупцією можна очікувати тільки від приходу до влади політиків та партій кращої якості(хоча на практиці, якщо зачатки цього й можна спостерігати, то явно й на наступних виборах партії такого рівня не будуть мати влади і навіть влада якості Самопомочі була би реально чудом).

З іншого боку, а звідкіля ви знаєте що влада погрузла в корупції? Що дає вам право говорити що влада в Україні корумпована? Серйозні корупційні оборудки. От останню велику корупційну змову я й назвав. Відсутність подібних речей - це відсутність корупційних змов, менша їх кількість - менший рівень корупції.

І так, я вважаю що з відставкою Яценюка рівень корупції би пішов в кращу сторону. Як і рівень суспільства.
Навіть якби Порошенко просунув на прем'єра якого Гройсмана, це поклало б усю відповідальність за проблеми в країні на нього і сприяло б переходу електорату до інших, в тому числі кращих, партій. Збереження ж Яценюка явно позитивно впливає на шанси Порошенка на другий термін(наприклад, з розпорошенням голосів помаранчевих конкурентів між собою і виходом представника голубих в другий тур).

Reply

almukantar February 24 2016, 08:39:53 UTC
>>Ніби від Яценюка так багато залежить...)
> Так, від рівня корумпованості української влади дуже багато залежить.

Яценюк вже має своє Межигір'я, я щось пропустив?

Reply

easternwestern February 24 2016, 19:14:29 UTC
Судячи з того що задаєте такі питання, то однозначно пропустили чимало.

Reply

almukantar February 24 2016, 22:02:34 UTC
Беру інф. з pravda.com.ua

Reply

easternwestern February 24 2016, 22:55:01 UTC
Значить не уважно переглядаєте. Про що саме вам не відомо? Про те що прем'єр з президентом по суті поділили сфери впливу й понаставляли своїх людей на корупційні схеми? Про те що Яценюк фактично лобіст Ахметова, Коломойського й т.д.? Про його ще одіознішіших друзів типу Мартиненка, Авакова, Іванчука вам не відомі?

Reply

almukantar February 24 2016, 22:57:30 UTC
Просто я не вмію читати межирядків.

> Яценюк фактично лобіст Ахметова,

Ого типу Януковичем став? А може то вас так російська пропаганда зомбує, щоб ви ненавиділи українську владу?

Reply

easternwestern February 24 2016, 23:09:35 UTC
Ви й рядків читати не вмієте, перша ж моя фраза про Яценюка була про те, яким чином він залишився прем'єром. А залишився він прем'єром тому, що контрольовані Ахметовим депутати з Опозиційного блоку проголосували за невдоволеність результатами прем'єрства Яценюка, але вже через 15 хвилин підтримали те щоб залишити його прем'єром. Якщо вже дуже хочете, можу за вас нагуглити вам матеріал на УП де про це прямо сказано.

Reply

almukantar February 24 2016, 23:12:28 UTC
Ну ок, залишили його то залишили, а чому він поганий?
Хто по вашому був би ліпшим прем'єром, Яресько, Саакашвілі, Ярош, Турчинов?

Reply

easternwestern February 24 2016, 23:19:23 UTC
Тому що корупціонер, який лобіює збагачення себе та своїх друзів, ціною державних інтересів? І я це здається вже казав?
До речі, ви чи не єдиний хто про це не знає, судячи з того що у нього та його партії вже більше року як рейтинг на нулі.

Reply

almukantar February 24 2016, 23:21:22 UTC
Результат збагачення має виплисти десь, де воно, де його Межигір'я з квадроптеру?
І хто альтернатива йому?

Reply

easternwestern February 24 2016, 23:47:04 UTC
>>Результат збагачення має виплисти десь, де воно, де його Межигір'я з квадроптеру?
Я не певен як на це реагувати. Точніше знаю, але подібні висновки щодо вас мене засмучують.
Хочете сказати що до розбудови Межигір'я Янукович корупціонером не був чи що? Чи може вам не відомо що Межигір'я не було записано на Януковича, себто за вашою логікою придертись до нього не можна було.

Зараз відомо про дуже велику кількість корупційних схем пов'язаних з Яценюком. Мабуть найвідоміший приклад це оборудки з АЕС, через які Мартиненко навіть змушений був піти з Ради.

З останнього на вашій же Українській Правді: http://www.epravda.com.ua/news/2016/02/20/582369/

>>І хто альтернатива йому?
З реалістичних варіантів найкращим варіантом мабуть був би Саакашвілі.

Reply

almukantar February 25 2016, 09:55:43 UTC
Весною 2014 російська пропаганда кричала що Яйценюх кака і хунта, американська підстилка. То значить це правда? Може російська пропаганда і в іншому не зовсім брехня?

Reply

easternwestern February 25 2016, 21:19:56 UTC
Ну так вже продовжте свою дитячу логіку: російська пропаганда каже що Яценюк кака -> УП пише що Яйценюк кака -> Алмукантар черпає інформацію з УП -> Алмукантар ватник і посібник російської пропаганди.

Загалом, ви сильно впали в моїх очах, раз вам не очевидно що корупціонер Яценюк не влаштовує Росію тим що він не є проросійським корупціонером. Мене він не влаштовує тим що він є корупціонером. Саакашвілі, Яресько, чи Садовий теж є корупціонерами, проте рівень їхньої корупційності нижчий ніж у Яценюка чи Порошенка. І шлях у майбутнє для України - це заміна більших корумпованих політиків на менш корумпованих, а згодом на ще менш корумпованих. З аналогічної причини я підтримував заміну Януковича з Азаровим та Порошенка та Яценюка, тому що вони таки менш корумповані і крадуть менше.

Reply


Leave a comment

Up