Далі ви маєте змогу прочитати мої суб'єктивні думки про поліграфічну продукцію громадсько-політичного характеру. Для прикладу я візьму вже
розглянуту раніше листівку одного всеукраїнського руху.
Отже, тут ми бачимо листівку, в якій єдиною помітною фразою є "Скажи НІ деградації вищої освіти!". Яка її цільова аудиторія?
Припускаю, що це "студенти, аспіранти та інші громадяни з активною життєвою позицією, яким небайжужа доля вищої освіти". Чи багато таких людей в принципі прочитає конкретно такі листівки? Дуже сумніваюсь, і кількість учасників "акцій проти деградації" це підтверджує.
Та й навіть для них зроблено все можливе, щоб якомога важче було прочитати листівку. Тест поділено на два стовпчики, в кожен з них втулено вставку, яка спричиняє додаткові переноси = погіршення читабельності дрібного тексту.
Результат: ефективність листівок прямує до нуля.
Подивімось на альтернативу:
як робив сербський рух "Отпор". Що ми тут бачимо? Слушно! На стіни клеять великі гасла, які можна прочитати навіть з вікна автобуса.
Як треба було викласти думку конеретно цієї листівки:
Стипендії не буде!
Новий закон відбирає в тебе стипендію? - Захистімо її разом!
www.адресасайту.com