майстер-клас зі створення поліграфічної продукції

Feb 22, 2013 17:27

Далі ви маєте змогу прочитати мої суб'єктивні думки про поліграфічну продукцію громадсько-політичного характеру. Для прикладу я візьму вже розглянуту раніше листівку одного всеукраїнського руху.



Отже, тут ми бачимо листівку, в якій єдиною помітною фразою є "Скажи НІ деградації вищої освіти!". Яка її цільова аудиторія?

Припускаю, що це "студенти, аспіранти та інші громадяни з активною життєвою позицією, яким небайжужа доля вищої освіти". Чи багато таких людей в принципі прочитає конкретно такі листівки? Дуже сумніваюсь, і кількість учасників "акцій проти деградації" це підтверджує.

Та й навіть для них зроблено все можливе, щоб якомога важче було прочитати листівку. Тест поділено на два стовпчики, в кожен з них втулено вставку, яка спричиняє додаткові переноси = погіршення читабельності дрібного тексту.

Результат: ефективність листівок прямує до нуля.

Подивімось на альтернативу: як робив сербський рух "Отпор". Що ми тут бачимо? Слушно! На стіни клеять великі гасла, які можна прочитати навіть з вікна автобуса.

Як треба було викласти думку конеретно цієї листівки:

Стипендії не буде!

Новий закон відбирає в тебе стипендію? - Захистімо її разом!

www.адресасайту.com


krytyka

Previous post Next post
Up