Різниця між ТзОВ "Візз Ейр Україна" та Wizz Air Hungary Kft

Jan 23, 2009 21:37

    Сьогодні відмінили наш з pani_grunia авіарейс KBP-LTN (Київ-Лондон (Лютон).

В самому WizzAir остаточно вирішили відмінити цей авіарейс за 2.5 години до години вильоту, ну а пасажирів по телефону про це забули попередити, тому ми цю новину побачили вже на інформаційному табло в аеропорту "Бориспіль".

Довелося зіграти в гру "знайди інформаційну стійку Wizz Air в аеропорту "Бориспіль", яка позначена лише наклейкою з логотипом WizzAir розміром 10x10 сантиметрів на вітрині якогось кіоску. Біля інформаційної стійки WizzAir вже товклась різношерстна публіка в чалмах і просто англійці, які раптово "загубились" серед снігів України і всі вони були елементарно дизеорієнтовані, що їм слід робити в наших "повітряних воротах" в Україну.

В українському сall-center Wizz Air причиною відміни рейсу назвали несприятливі погодні умови в аеропорту Катовіце (з цього аеропорту мав би попередньо прилетіти літак до Києва), але в мене є підстави не довіряти інформації, отриманої з call-center Wizz Air.

На компенсацію за втрачений час, кошти за проплачену ніч у готелі Лондона, таксі і зіпсований настрій від ТзОВ "Візз Ейр Україна" я не очікую. В документі під назвою "Загальні умови перевезення пасажирів і багажу" від ТзОВ "Візз Ейр Україна" в розділі 15 "ПОВЕРНЕННЯ СУМ" зникли всі наступні під-пункти після пункту 15.4, якщо порівнювати текст цього документу з аналогічним "General conditions of carriage" for Wizz Air Hungary Kft.

Як висновок, я не претендую ні на сік, ні на пончик, ні на 2 телефонні дзвінки рідним та друзям, ні на безкоштовне поселення в галузевий готель "Бориспіль"*** в 500 м від аеропорту, як це все описано в брошурі для авіакомпаній, які здійснюють перельоти в країни ЄС під назвою "Denied Boarding, Cancellation and Delay: Passenger Rights". (PDF файл). Не дочекаюсь я і фінансового відшкодування в 600 євро за згаяний час в очікуванні перельоту та зруйнові плани. Про все вже подбали в ТзОВ "Візз Ейр Україна".

Завтра очікуємо вильоту о 9-55 ранку, оголошення про це ми прочитали на вітрині інформаційної стійки, написане від руки дрібним почерком. Побажайте нам удачі.

P.S. Є маленька юридична зачіпка в тому, що рейс KBP-LTN виконує саме Wizz Air Hungary Kft (код авіа-перевізника W6), а не ТзОВ "Візз Ейр Україна" (WU), а отже я та моя дружина pani_grunia підпадаємо під правила перевезень угорського авіаперевізника, а не українського, але при вильоті з Києва я б на це не дуже сподівався... Інша справа, вчорашній затриманий виліт з Катовіце до Києва з Wizz Air друзів quota, тут можна було б пошукати справедливості....

transport

Previous post Next post
Up