מם האותיות הארור הזה

Feb 10, 2007 19:15



בוג'י נתנה לי את האות מ' מזמן ולא עשיתי איתה כלום. אולי הגיע הזמן, במיוחד בהתחשב בעובדה שזה כל כך קל להגיע לעשרה דברים שאני אוהבת באות הזו, שאני למעשה צריכה לדלל ולחבר סעיפים.

1. מיני ג'יילס. חתולה שמנה, כלבית בהתנהגותה ויפהפיה. היצור האהוב עליי בעולם כולו.
2. מתוק. כמעט כל דבר מתוק. בעיקר שוקולד, כמובן.
3. מיטה. לישון. כבר ציינתי את החשיבות של זה.
4. מוזיקה. אני שומעת מוזיקה כמעט כל שעות הערות שלי, וכמעט מכל הסוגים. אירי, פולק, רוק, פופ, קלאסי ובלוז כשנחה עלי הרוח. כמה מהזמרות האהובות עליי אפילו נמצאות בעצמן ב-מ' (מקניט, לורנה. מוריסט, אלאניס. מקלכלין, שרה. מישל בראנץ').
5. מסיבאפי. עדיין. למרות כל מה שעבר עליי בשגרירות ובעולם הבאפיסטי בכלל. יש משהו בסביבה הזאת, במוזיקה, באנשים, במתקפת האדרנלין הריקודית הזאת, בפרקים ובמשחקי החברה והתחרויות והתחפושות... אני באמת חושבת שכפורמט, המסיבאפי היתה דבר שהיה מאוד חסר לחובבים בארץ הזו. מקום שלא נועד רק למפגש חברתי, לשמיעת תכנים שמעניינים אותנו ולצפייה בהם, אלא פשוט מקום להשתגע בו.
6. מדע בדיוני (מק'קאפרי. גם ב-מ'.). ופנטסיה, כמובן. אהבה מגיל צעיר (אם כי לא צעיר מספיק).
7. מחזמר. לא זה של באפי. מחזמרים בכלל - מכל התקופות והסוגים והמינים, מגבירתי הנאווה, חברי הדרקון אליוט וצלילי המוזיקה ועד למרשעת, החביב עליי כרגע (היי, גם הוא במ').
8. מבוך, ה-. אחד הסרטים האהובים עליי ביותר. אם כי יש עוד כמה שאני אוהבת במ'. מאטריקס. מרי פופינס.
9. מרטי נוקסון. תסריטאית שלמרות כל מה שעוללה לי ול"באפי" (הממ, ציון שלישי של המילה באפי בפוסט אחד. אולי מן הראוי להוריד את ה"לשעבר" בשם היומן...), עדיין נותרה אחת מכותבות הטלויזיה האהובות עליי ביותר.
10. מילן, א.א. יוצרו של פו הדב. ואם כבר במ', מיכאל אנדה (הסיפור שאינו נגמר, מומו). ו"מכשפת הענבר", ספר הפנטסיה הראשון שקראתי (גיל 12, למיטב זכרוני) ופתח אותי לעולם המופלא הזה.

אני מאוד גאה בעצמי שלא הכנסתי "מחמאות", אף על פי שהן כנראה חלק מאבות קיומי...

Previous post Next post
Up