Leave a comment

autar April 7 2010, 19:40:11 UTC
тут Пятенко уже превзошел самого себя :)))

Reply

ortep75 April 7 2010, 19:47:44 UTC
тю, пане, а шо не правда?

Reply

autar April 7 2010, 19:52:41 UTC
правда, "но есть четыре но"
хоча б перше. Валерію Пятенко, напевне, невдомьок, що за таких (або наближених до таких) умов праці у нас ніхто не буде народжувати. Просто фізично ніколи буде народжувати і виховувати дітей. а у батьків - "пенсия с 70 лет", теж не особливо допоможуть.
якщо ж продовжувати давати "гроші на діти", то який сенс тоді працювати на чужого дядю з 8 до 8, в українському селі-то?
для Китаю такий трудовий ритм може й підходить - в них перенаселеність, а для нас?

Reply

у нас ніхто не буде народжувати ortep75 April 7 2010, 19:56:01 UTC
ето вообще самоє простоє - всього лишень ускладнити доступ до середньої і вищої освіти для жінок...
і будуть так рожать, що лишень встигай годувати.

Reply

Re: у нас ніхто не буде народжувати autar April 7 2010, 20:03:52 UTC
"я розумію емоції" (С) В.А. Ющенко, але це тякийсь уже Кампанелла просто (в нього правда інші прибамбаси були).
без апеляції до рівності, прав людини і т.д. припустимо, так станеться - але зовсім не факт, що саме так буде. насамперед - а звідки брати трудові ресурси, якщо половина дорослого населення не працюватиме, а друга половина буде "горєть на работє"? це вже якесь ХІХ ст. на Вкраїні (хоча там жінки теж були на панщині), або в англійських робітничих містах. і знову ж - а хто буде годувати тих дітей, якщо жінка не працює, не працювала і не працюватиме, бо можливості на ринку праці в неї мінімальні?
за кого я в таких умовах абсалютна не переживаю - це за Пятенка, йому досить просто збільшити продуктивність генерування текстів про соціальні реформи в 1.5-2 рази. рука в нього набита, людиногодини лише збільшаться, та й усе.

Reply

до рівності ortep75 April 7 2010, 20:12:51 UTC
рівність - це прекрасно.
особливо перед законом.
особливо коли права збалансовані обов"язками.
"половина дорослого населення не працюватиме" - а що ж вона буде робити? в сенсі зіп"ється?

ps. стосовно Кампанелли, то трохи є, але це ж не законопроект, а ідея, так сказать, генерально направлєніє;)

Reply

Re: до рівності autar April 7 2010, 20:29:47 UTC
не працюватиме - маю на увазі жінок. не матиме доступу до освіти, а отже ринку праці, ким вони працюватимуть? покоївка тоді буде у кожного вдома (за твоїм проектом по доступу до освіти), а якщо аплікувати проект Пятенка - покоївки не будуть потрібні за ненадобностью, всі будуть працювати і буде не до дітей.
і до речі про ким працюватимуть - а що будуть робити всі ці люди з 8 до 8? шити капшуки - так тут з китайцями ми ще довго не поконкуруємо. наша екологічна ніша - болванки чугунні, а там не розгонишся. так що швидше я би прогнозував зростання безробіття з усіма витікающими, і очікування "зарібків в Англії" (польський сценарій), ніж "корейський стиль"

Reply

шити капшуки ortep75 April 7 2010, 20:41:43 UTC
а що всі будуть займатись програмуванням?
ізвінітє, але ми в Україні, наразі навіть джинсів пошити не можемо.
це вже не кажучи про пуховики, тапочки і т.д.
"зарібки в Англії" це не найгірший шлях.
є звичайно таваріщі, як і там бухали і щось тирили по супермаркетах, але це скоріше виняток.
у того хто був у Західній Європі, Австралії чи США радикально міняється відношення до грошей, до праці, до робити.
вони приносять зовсім іншу культуру праці.
і це нормальний шлях, шлях запозичення.
і по чушках, також треба і на курси людей посилати, і інженерів возити і т.д.
іншого виходу нема.
хіба може заб"є фонтан нафти на городі;)

Reply

Re: шити капшуки autar April 7 2010, 20:49:29 UTC
так, не найгірший шлях - якраз відповідає, до речі, логіці "працювати заради грошей, 12 годин", як і в підручнику. і не сподіватися на державну пенсію, бо ж це може бути нелегальна чи напівлегальна робота.
в суспільстві в принципі таке ставлення наявне, була би можливість. багато з тих, хто міг і хотів, уже давно там, а не як дядя Міша з бичком.
щодо джинсів - то якщо не вміємо, може не треба? краще ж не буде, і дешевше теж - навряд чи. не ті умови в нас. треба робити те, що в нас виходить, для чого є передумови і ресурси.

Reply

то якщо не вміємо, може не треба? ortep75 April 7 2010, 21:10:26 UTC
я собі думаю, що якщо не вмієм, то треба навчитись.
бо інакше буде як в бородатому анектоті про те що у нас виходять гарні діти, а те що ми робимо руками, то не дуже...

ps/ до речі, щодо джинсів - ота половина яка мала сидіти вдома і бавити діти, могла б і шити.

Reply

Re: то якщо не вміємо, може не треба? autar April 8 2010, 08:20:04 UTC
я ж не кажу, що треба лише дітей робити :) просто є ж світовий поділ праці, маємо спеціалізуватися на чомусь. внутрішній ринок- то само собою, але для цього не обов"язково виробляти в Україні ВСЕ. джинси можемо і імпортувати.

Reply

генерування текстів про соціальні реформи ortep75 April 7 2010, 20:14:16 UTC
та то він їх довго вже генерує, це просто я покопирсався в недрах павутини, бо мені дядько видався цікавим.

Reply

і працювати на чужого дядю ortep75 April 7 2010, 20:02:02 UTC
так, ето, вони ж мають паї?
вперьод, на себе працювати.
окрім того, може канєшно, в центральній Україні по іншому, що я щось рвущихся в бой селян в Галіції не наблюдаю.
От шліпаки захляпати, ето да, ето другоє дєло!

Reply

Re: і працювати на чужого дядю autar April 7 2010, 20:50:01 UTC
з паями окрема біда. я так підозрюю, більшість селян (особливо ті яким дісталися "вигідні паї") збираються їх продати і купити плазму, або хату дітям. про будь-що інше, на жаль, вони не думають. це теж є.

Reply

продати і купити плазму ortep75 April 7 2010, 21:00:21 UTC
хата дітям - це в кращому випадку.
в принципі, можна було б принаймні курси для селян організувати.
основи економіки.
що таке капітал, що таке приватна власність на землю, як змінюється ціна землі, якісь основи фінансової грамотності і т.д.
це ж не темні люди 19 ст.? вони ж принамні письменні...

Reply

Re: продати і купити плазму autar April 7 2010, 21:08:47 UTC
та звичайно. основи економіки, що таке кредити хоча б, що таке депозити, що таке складний процент, самі ази. "тут і змі мають відіграти свою роль" (С) :))

Reply


Leave a comment

Up