Товарищи содружники, как же я давно ничего не писала вам! Все контакт да контакт... ну его!
А сейчас я здесь вот по какому поводу - снова пришла пора менять работу. Поэтому я сейчас ее активно ищу - и если у кого есть знакомые вакансии - то я буду очень рада с ними познакомиться тоже.
Но свою компанию я тоже люблю и отношения у нас хорошие, поэтому хотелось бы найти себе замену. Так что читайте описание ниже, и пишите, если есть вопросы.
Main Responsibilities:
- Maintain Administrative and HR procedures and paperwork
- Recruitment for non-legal positions
- Visa and work permits support to D&L's personnel and clients
- Provide travel and administrative support
- Administrate/ assist with corporate activities and events
Major Requirements:
- 2+ year of relevant experience in Administration Department of the multinational company
- Native Russian, Fluent English
- Good knowledge of all aspects of travel, expatriate administration
- Excellent communication skills
- Excellent PC skills MS Word, Excel, PowerPoint, Internet research tools, e-mail services
Any of the following qualifications would be an advantage:
- Good command of written English
- Higher education
- Professional trainings
Vacancy details:
- Full-time regular position;
- Full Time schedule - Mon-Fri 9:00 to 18:00, plus possible overtimes;
- Benefits: Corporate Medical Insurance
Corporate Accident Insurance
28 calendar days of annual vacation + 3 additional days off
Annual Bonuses program
Medical Insurance
Accident Insurance
Overtime payments
Overtime meals
Overtime transportation
Адрес:
Москва, м. Охотный ряд, Никитский переулок, д. 5
Показать на карте
Тип занятости
Полная занятость, полный день