Ищем сотрудника!

Oct 05, 2010 15:34

Товарищи содружники, как же я давно ничего не писала вам! Все контакт да контакт... ну его!

А сейчас я здесь вот по какому поводу - снова пришла пора менять работу. Поэтому я сейчас ее активно ищу - и если у кого есть знакомые вакансии - то я буду очень рада с ними познакомиться тоже.

Но свою компанию я тоже люблю и отношения у нас хорошие, поэтому хотелось бы найти себе замену. Так что читайте описание ниже, и пишите, если есть вопросы.

Main Responsibilities:
  • Maintain Administrative and HR procedures and paperwork
  • Recruitment for non-legal positions
  • Visa and work permits support to D&L's personnel and clients
  • Provide travel and administrative support
  • Administrate/ assist with corporate activities and events


Major Requirements:
  • 2+ year of relevant experience in Administration Department of the multinational company
  • Native Russian, Fluent English
  • Good knowledge of all aspects of travel, expatriate administration
  • Excellent communication skills
  • Excellent PC skills MS Word, Excel, PowerPoint, Internet research tools, e-mail services


Any of the following qualifications would be an advantage:
  • Good command of written English
  • Higher education
  • Professional trainings


Vacancy details:
  • Full-time regular position;
  • Full Time schedule - Mon-Fri 9:00 to 18:00, plus possible overtimes;
  • Benefits:           Corporate Medical Insurance

Corporate Accident Insurance

28 calendar days of annual vacation + 3 additional days off

Annual Bonuses program

Medical Insurance

Accident Insurance

Overtime payments

Overtime meals

Overtime transportation

Адрес:

Москва, м. Охотный ряд, Никитский переулок, д. 5 Показать на карте

­
Тип занятости

Полная занятость, полный день
Previous post Next post
Up