May 25, 2012 01:15
Leo Burnett Moscow - офигенное агентство!
Чем больше у меня опыта работы с крупными агентствами, тем больше респекта к арт-дирам, умеющим подобрать исполнителей. Ведь закажи эту тему иностранцу, который ничего о России не знает, получилась бы совершенно другая история.
Не удивлюсь, если реклама заберет через месяц каннского льва. Прям, хочется поехать на фестиваль рекламы, увидеть все своими глазами.
The Leo Burnett Moscow agency has created an interactive print, "Russia. Where the cold is cool!", to show tourists the real and modern Russia, and in turn to raise brand awareness for S7 Airlines in Europe.
There are many stereotypes about Russia -- bears on the streets, vodka, nuclear power plants, unfriendly people and many others, which often scare off foreigners. To dispel these myths and increase the popularity of S7 Airlines' international routes from Europe to Russia, Leo Burnett Moscow created an interactive print, using a non-traditional printing technique with thermochromic ink.
Agency: Leo Burnett Moscow
Creative Director: Grisha Sorokin, Mikhail Kudashkin
Art Director: Grisha Sorokin, Mikhail Yarovikov, Andrey Klemenkov, Alexander Pokhvalin
Copywriter: Andrey Donov, Alexander Ovsyankin
Illustrator: Fiodor Sumkin
Production house: Kijjaa! Digital Miracles
Client: S7 Airlines
Deputy CEO marketing: Tatiana Fileva
Marketing Manager: Artur Vakhrushev
s7,
commercial,
leo burnett