Удаляла кросс посты из твиттера и случайно удалила пост. Комменты жалко, но они сохранились в кэше. Так что приведу их скринами в конце поста
( Read more... )
Это мои слова))) Смотрим внимательнее;) Сколько ж у аккаунтов пооткрывал? Пока не зашла почитать, думала, что ганчикова, вокабуляр ее, ан нет, сам пришёл))))) у вас даже словарный запас одинаковый
Обуревают демоны? Попейте успокоительного. Для вас открытие, что ваше "творчество" не нравится не только двум критикам? Может напомнить, отчего вам закрыта дверь в Мет?
Надеюсь, ваш "блестящий" английский позволит вам прочитать в оригинале:
Though the technical aspects of her singing were mostly secure, now and then, even during the otherwise compelling mad scene, Ms. Peretyatko-Mariotti seemed cautious and distracted - for example, taking a moment to prepare for sustained high notes, then singing them shakily. During the heated romantic exchanges in Act I, Mr. Grigolo, with his unbridled passion, inspired Ms. Peretyatko-Mariotti to risk more. Her scene in Act II with Lucia’s brother fell flat though, mostly because of the stolid singing of the baritone Massimo Cavalletti as Enrico. Ms. Peretyatko-Mariotti seemed disengaged.
Her intonation was questionable most of the night, and her top notes, once bursting with light, are now reaching past the point of strain. The show-stopping aria “Il dolce suono” was somewhat more secure, and dramatically compelling, as she found an eerie playfulness in the duet with glass armonica in the cadenza. On the whole, though, this was a disappointing outing for a star bel canto soprano.
Ну что же, видимо, наконец-то дошло...
Запомните, милочка, интернет - это палка о двух концах.
Reply
Смотрим внимательнее;)
Сколько ж у аккаунтов пооткрывал?
Пока не зашла почитать, думала, что ганчикова, вокабуляр ее, ан нет, сам пришёл))))) у вас даже словарный запас одинаковый
Reply
Reply
Про перенос об успокоительном и демонов - очень показательно)))
Reply
Reply
Дебютирует там.
Мне жаль Вас расстраивать, но афиша здесь
http://www.olgaperetyatko.com/schedule
Reply
Reply
Reply
Reply
Though the technical aspects of her singing were mostly secure, now and then, even during the otherwise compelling mad scene, Ms. Peretyatko-Mariotti seemed cautious and distracted - for example, taking a moment to prepare for sustained high notes, then singing them shakily. During the heated romantic exchanges in Act I, Mr. Grigolo, with his unbridled passion, inspired Ms. Peretyatko-Mariotti to risk more. Her scene in Act II with Lucia’s brother fell flat though, mostly because of the stolid singing of the baritone Massimo Cavalletti as Enrico. Ms. Peretyatko-Mariotti seemed disengaged.
Reply
So what?
Ох, как я соскучилась))) мне так нравится троллить
Reply
Reply
Reply
Обидно и досадно?
Reply
Reply
Reply
Leave a comment