Контент-стратегія
англ.Content Strategy: Content - вміст, наповнення; Strategy - стратегія) - це застосуванн
системно підходу о створення смислового наповнення потоку інформації, що виходить з організації (продукту).
Контент-стратегія включає в себе планування, розробку та розповсюдження інформаційного наповнення через різноманітн
медіа засоби мовлення). Тобто інформація подана на сайті, написана на упаковці кефіру, озвучена у рекламі чи прес-релізі має бути узгоджена і направлена на досягнення стратегічної мети: наприклад, позиціюванню цієї марки кефіру, як надзвичайно корисного продукту.
Контент-стратегія є одним з напрямків проектуванн
враження користувача user experience). Але також тісно пов’язана
маркетингом управління вмістом веб-сайтів бізнес-аналіз.