Агресивна реклама алкоголю для жінок: горілка в спідничці - це вже занадто!

May 21, 2010 16:22

Факт, що жіночий алкоголізм лікується набагато важче за чоловічий, вже давно ні для кого не секрет. Однак представниці прекрасної статі - ласий шматок ринку. Вже давно з’явились спеціальні авто для дам, сигарети для жінок і т.д. Наступний крок - пропаганда жіночого алкоголізму!





Реклама безалкогольного пива для жінок (Бразилія 2007)

Воно настільки безалкогольне, що його можуть пити навыть вагітні жінки.

Ця ж компанія Nova Shim, один з найпопулярніших виробників пива в Бразилії, став спонсором Всесвітніх тижнів моди в Сан-Пауло. Слоган - «Nova Schin. Lightweight and Gostosa», що в перекладі зі слегну означає «Nova Schin. Гаряченька (в плані - сексуально приваблива), як жодна інша». (Червень 2008)

В цей американські лікарі б’ють на сполох - у них 1 з 750 новонароджених немовлят має фізичні та психічні відхилення, пов’язані зі вживанням алкоголю матір’ю до та під час вагітності, а 40 000 народжується вже з фетальним алкогольним синдромом (вроджений алкогольний синдром у немовлят).
У нас такої статистики ніхто не знає. І що: менше знаєш - краще спиш?

В 2006 році компанія Carlsberg вивела на німецький ринок пиво для жінок "Karla". В 2007-8рр. жіноче пиво пішло Європою. "Карла" рекламується як здоровий напій для жінок (1% алкоголю).




У відповідь на німецьке "здорове" пиво для жінок той же Carlsberg приводить "жіноче" пиво на ринок сусідньої до нас Польщі. Винахід зветься "Karmi". На відміну від своєї німецької подруги, "Кармі" вже не така безалкогольна та здорова (4% алкоголю).




Після того, як жіноча купівельна аудиторія спробувала «безалкогольні» дива на смак та призвичаїлась до них - в Данії виходить спеціальне вино для жінок «Sophie & Sophie». Продається вино в невеличких пляшечках. Це чудо-вино має 5,5% алкоголю.


«Купують» чарівних покупців на те, що вміст калорій тут вдвічі менший за традиційне вино. Реклама пояснює появу цього напою тим, що за спостереженням засновника компаніїї-виробника напою, його двадцятирічні доньки пили на випускному «Bacardi» та різноманітні лікери - і він як добрий батечко створив для них альтернативу (люди, я не жартую, а перекладаю реальний текст реклами!!!). Напій спрямований на споживачів-жінок віком 18-30 років, котрі не хочуть вживати слабоалкогольні напої. В одній пляшечці приблизно 2! стакани вина!

Ну і насамкінець найкінавіше: в Росії створили горілку для жінок - "водка Дамская. Между нами девочками". Позиціонують горілку як напій для жіночої компанії (тобто, "на каву" з подругами вже ходити не модно...). Виробники пояснили - що це просто потреба ринку. За даними виробника, 45% споживачів горілки (сподіваюсь, в Росії) - жінки! Вартість розробки бренду та дизайну "дамської" горілки - 200 000 євро. Саме стільки коштує споювання нації.

  

От такі справи...

А я тут пишу про те, що вживання пива впливає на гормональному рівні на оргіназм жінки...

А як ви думаєте: яких заходів варто вжити, щоб скоротити вживання алкоголю серед жінок???

хвороби, реклама, материнство, статистика, алкоголь, залежність

Previous post Next post
Up