Про те, як живуть скажені люди

Mar 09, 2011 01:55

Їдемо цього тижня на Херсонщину, з mavchenia та irina_vitagraf проводити тренінг «Церква і ЗМІ: ефективна співпраця». В четвер між одним і другим поїздом кілька годин будемо з Мар"яною в Києві. В неділю вертаємось назад, знову через Київ. Якщо я комусь обіцяла випити кави - готова в цей час виконати свою обіцянку!

В понеділок на 10 ранку у мене пари для любих студентів ІЕС, ми з ними розпочинаємо підготовку до конкурсу "Репортери надії в Україні".
У наступну суботу до нас приїжджає julca - працюємо з нею і нашою командою над новим проектом (яким - поки секрет :))
Наступної неділі їду в Рим з моїми любими Рафаїлами.
І продовжую нагадувати друзям про те, що ми хочемо зібрати паломницьку групу до Тезе на Пасху. Але зголошуватись потрібно вже зараз, інакше поїздку можуть перенести на літо. А я хочу до Франції Італії мені мало.

Словом, я мрію про довгий сон, в якому мені би не снились семінари і їх програма, яку я складаю майже як пазли. Але ж я сама собі вибрала таку роботу, і хоча інколи буває надзвичайно тяжко, все це я дуже-дуже люблю.


Программа семінару «Церква і ЗМІ: ефективна співпраця»
М. Нова Каховка, 11-12 березня 2011 року

П’ятниця, 11 березня

12.00 - 12.30 Знайомство з аудиторією.
12.30 - 13.00 Образ Церкви у суспільстві: ЗМІ як основний чинник формування суспільної думки про Церкву (Олена Кулигіна)
13.00 - 14.00 Зв'язки з громадськістю (PR) на службі Церкви (Олена Кулигіна)
• PR - це не реклама і не пропаганда: що таке PR і чому він потрібен будь-якій організації?
• Приклади використання PR-інструментів Церквами та християнськими громадами: український та світовий досвід.

14.00 - 14.20 Перерва на каву.

14.20 - 14.40 Перша особа під прицілом журналістів (Мар’яна Карапінка)
14.40 - 15.00 Прес-секретар публічної особи: особлива місія (Мар’яна Карапінка)
15.00 - 16.00 Інтерв'ю: ЩО і ЯК говорити, щоби бути почутим і зрозумілим (Ірина Матвієнко) + тренінг
16.00 -16.30 Церква 2.0: що необхідно знати церковним лідерам про інтернет-комунікації (Олена Кулигіна, Мар’яна Карапінка)

16.30 - 17.00 Перерва на каву

17.00 - 18.00 Медіаслужіння - ефективність та палітра можливостей. Частина перша, мотиваційна для служителів. (Ірина Матвієнко).
18.00 - 19.00 Криза і антикризовий піар - мовчати не можна говорити (Олена Кулигіна).
19.00 - 19.30 Тренінг

Субота, 11 березня

09.30 - 10.10 Як знайти свою інформаційну нішу і не виглядати смішним (Олена Кулигіна).
10.10 - 10.40 Організація роботи церковної прес-служби (Мар’яна Карапінка)

10.40 - 11.00 Перерва на каву

11.00 - 13.00 Медіаслужіння - ефективність та палітра можливостей. Частина друга, практична, для творчих працівників. (Ірина Матвієнко)

13.00 - 14.00 Обід

14.00 - 14.30 Як створити цікавий медіа-привід (Олена Кулигіна)
14.30 - 15.00 Праця над текстами (прес-анонс,-реліз, пост-реліз, колонки, авторизація цитат та інтерв’ю ) (Мар’яна Карапінка)
15.00 - 15.45 Світські ЗМІ: налагодження співпраці (Олена Кулигіна)

15.45 - 16.00 Перерва на каву

16.00 - 17.00 Особливості медіа-заходів (прес-конференції, брифінги, прес-сніданки, прес-тури, конференції, круглі столи і т.д.) (Мар’яна Карапінка, Олена Кулигіна)
17.00 - 17.30 Інтернет - сучасний ареопаг для Євангелізації. WEB 2.0 Чому Twitter і Facebook - це робочий інструмент, а не розвага (Олена Кулигіна)
17.30 Підведення підсумків.

люди, pr, PR-курси, Рафаїл, робота, РІСУ, дороги, життя як воно є, Європа, Херсонщина

Previous post Next post
Up