Я сам родом из Литвы, но уже довольно давно живу в стране Желтого дьявола, то есть в США .По профессии я журналист . Когда-то меня выгнали из СССР за диссидентство. Ну тогда я, конечно, и подался в “страну свободы и демократии”. А как же… Все мы тогда ведь сюда и только сюда смотрели. Более того, было много ведь и таких, кто только ради того и
(
Read more... )
КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ;
София 1000, пл.”Славейков”№4А, ет.3.
Копие: Фирма”GLOBUL”; София 1766, ж.к. Младост 4,
Бизнес Парк София, сграда 6.
ЖАЛБА
От Михаил Йосифович Вашкевич, ЕГН 4409207182; адрес: София 1113, ул.”Ф.Ж.Кюри”№2, ап.4; тел 02/8705542; тел.от КОСМО БЪЛГАРИЯ МОБАЙЛ ЕАД /ОПЕРАТОР/ 0896-890926; e-mail: vashkevich@mail.bg .
Моля ви да ми помогнете като Комисия в защитата на потребителя по следния казус. На 09/02/2011г. аз отидох в магазина на Глобъл в София, бул. „Цариградско шосе” 14, с молба да получа номер за мобилен телефон. Служителката на оператора Мариела Владимирова с тел. 4152176 ми предложи да подпиша договор за услуги. Условията на договора изобщо не разбрах, защото се оказаха написани в каре долу в ляво с такъв ситен шрифт, явно с цел умишлено заблуждение на клиента. Аз не съм подписвал това каре. Върнах се в къщи, взех увиличителна лупа с 10 пъти увеличение, прочетох текста, разбрах заблудата. Аз котегорично не съм съгласен с условията на договора и помолих консултанта да ме прехвърли на ваучерна система. Оказа се, че за това аз съм длъжен да заплатя неустойка в размере 220 лева. Не само че съм заблуден, но и виновен. Същият проблем имат и нашите комшии Крум А. Коларов и Доли Коларова. Считам, че в договора трябва да има точка:”Договорът може да бъде анулиран предсрочно по желание на клиента или решение на оператора”, както се пише във всеки договор.
Моля ви вашето содействие за:
1.Анулиране на този умишлено фалшифициран договор по заявка № 31966463/ от 09.02.2011.
2.Да ми се зплати обещетение в размере 2000 лева от ГЛОБЪЛ.
3.Срокът на договора да бъде 1-2-3-4...месяца, по желание на клиента.
4. Да се премахне автоматичното подновяване на договор.
5.Условията на договора да се напишат с едри букви на гърба му.
Решението на въпроса е принципиално. Тъй като администрацията на компанията ГЛОБЪЛ съзнателно е взела курс за заблуда и рекет на своите клиенти, за което свидетелстват многобройните граждански жалби, е необходимо да й се отнеме лиценза за доставка на мобилни услуги, както и задължително обезщетяване на всички нейни клиенти.
Предварително ви благодаря за разбирането и помощта.
Приложение: договор за мобилни услуги.
С ув. М.Вашкевич/...........................
София, 02.04.2011 г.
Reply
Leave a comment