Зайшоў у магілёўскую краму і не ўстрымаўся, каб не зрабіць некалькі мабільных ілюстрацыяў (адпаведнай якасьці) для падручнікаў па макраэканоміцы. "Гістарычныя" здымкі былі зробленыя ўдзень, таму народу было зусім нямнога.
Красота. Мы тут делали логотип и фирменный стиль для новой магазинной сети. Должны были открывать первый гипер в Могилеве. Вот теперь не знаю, будет ли вообще.
Соглашусь. Бигз самый нормальный из всех. Графически Гиппо очень слабо. Единственное, чем выделяется это оранжевый цвет. Но и Корона его лучше использует.
Гледзячы што ты маеш на ўвазе. Калі ўвесь будынак - згодны, але гэта ўжо аб'ект іншага класу, кшталту мола. Каб параўноўваць з Гіпа я яго падзяліў на тры часткі: гіпермаркет Бігз (які з прадуктамі), мясцовы "акропаліс" (з буцікамі ды кавярнямі) і другі паверх а-ля магілёўскі "магніт". Дык вось, суб'ектыўна фірмовы "зялёны" стыль гіпермакету Бігз падаецца менш удалым, чым аранжава-гіпапатамісты стыль ў Гіпа.
Ня ведаю, у мяне чамусьці "зялёныя" асацыяцыі :)) Па-мойму, у іх там ружовы разам зь зялёным выкарыстоўваецца. Здаецца, кошыкі зялёныя і на сьцелажах ёсьць гэткі колер.
Reply
Reply
Reply
Кстате, субъективно у сети Гиппо наиболее удачный фирменный стиль среди объектов такого типа в Беларуси.
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment