Aug 07, 2012 22:35
Після того як вирішено взяти на роботу найманого працівника, його потрібно зареєструвати в "Центрі зайнятості", в "Податковій адміністрації", в "Пенсійному фонді", в "Фонді страхування від нещасних випадків". "Нещасні випадки" повинні присвоїти працівникам клас ризику, залежно від виду діяльності, а згідно з класом ризику нараховується внесок в "Фонд страхування від нещасних випадків", з якого оплачуються лікарняні...
П`ять місяців нещасні випадки не могли присвоїти операторам ПК клас ризику. Через відсутність класу ризику я не зміг своєчасно здати звіт у ПФ, за що отримав штраф 170 грн. Потім працівники ПФ "взяли зі стелі" якийсь клас ризику і процес налагодився. Але бардак не може тривати вічно і нарешті працівники ПФ примусили нещасні випадки відшукати необхідні дані. Нарешті присвоїли необхідний клас ризику, нагадали про необхідність своєчасної подачі звіту, пригрозили штрафом. Податок збільшився на кілька копійок, але змінився рахунок для перерахування коштів. Тепер потрібно писати заяву, збирати копії квитанцій за пів року...
Державна бюрократія, як віддзеркалення верховних керувальників, - це вампір, який сидить на шиї, смокче потихеньку кров і переконує що так і повинно бути. Інакше буде ай-яй-яй.
Отаке