Дотации селянам (самозанятое население, возрождение села) и реформы

Apr 11, 2012 10:48

Всем и так понятно, что великотоварные хозяйства «съедят» фермера, ведь для олигархов это бизнес
Знаете ли вы, что когда фермер имеет 5 голов, он продолжает работать и думает как купить доильный аппарат. А когда 30 голов, то у него появляются деньги и он занимает другую социальную нишу и очень часто меняет работу и с ужасом смотрит на прошлое ( работа без выходных…).
Может это и будет средний класс?

Статистика не соответствует действительности коров очень мало, и на рынке говядины не купишь.
- Для улучшения статистической отчетности.
Весной ветеринарная служба проводит противоэпизоотические мероприятия ( исследование крови, вакцинацию…) так вот на стадах присутствуют представители местной исполнительной власти с целью а вдруг кто- то не вывел своих животных и соответственно применяют штрафные санкции.
И почему бы им не дать уточненную статистику по количеству голов?

Механизм дотаций:
Коровы должны быть идентифицированы в государственной системе регистрации животных с 7 - дневного возраста. Но некоторые депутаты в проект закон про идентификацию…внесли изменения и убрали норму про обязательную регистрацию щодо власников твариан для физических лиц.
Зачем?
Предложение:
- обязательная идентификация всего поголовья
Есть паспорт и ветеринарная картка с отметкой ветеринарной службы значит дают дотацию

Да и еще одно если вдруг телят на забой появится огромное количество, то можно закупить бойню на колесах ( забивают 50-70 голов в час) и государственные закупки обеспечат качественным мясом больницы, армию, тюрьмы

Аграрная политика, ветеринарная служба и реформы.

Несколько лет назад делал анализ политики и рассматривал впровадження идентификации животных ветеринарной службой, но отказался в пользу альтернативного варианта. И все же

ВСТУП
Дане дослідження направлено на взаємодію між Агенціею з ідентифікації тварин, Комітетом ветеринарної медицини, та органами місцевого самоврядування
Метою змін є забезпечення:
- санітарно- епідемічного благополуччя”;
- контролю за якістю і безпечністю продукції”
- біологічной безпекі України
Ціллю запровадження є місцеве регулювання обліку тварин, їх ідентифікації, реєстрації, переміщення та забою;
контролю за санітарним станом і походженням продуктів тваринного походження;
сприяння виявленню хвороб тварин;
контролю за переміщеннями тварин на території України та при їх експорті-імпорті;
надання споживачам продуктів тваринного походження повної та достовірної інформації про походження зазначеного продукту
Вперше запропоновано:
1. нормативно врегулювати питання. Ідентифікації та реєстрації для фізичних осіб власників тварин; та ввести налог на тварин ( з метою обліку тварин на відповідній території)
2.зміни в частині законодавчих актів, які зобов’язують власників тварин та виробників продуктів тваринного походження здійснювати заходи з ідентифікації та реєстрації тварин для:
одержання оперативної і надійної інформації про тварин щодо статі, віку, породної належності тощо та їх місцезнаходження для поліпшення управління і прогнозування ринків продукції тваринництва;
3. вирішити та унормувати проблеми які виникають з усталенням відповідної термінології.
Створити умови
А). Для розроблення системи контролю та моніторингу якості й безпеки продукції тваринництва
Б) для сталого розвитку суспільства у напрямку створення фінансового забезпечення волонтерських програм «бездомні тварини»
У першому розділі подано структуру державного регулювання, їх функції; аналіз законодавства.
У другому розділі пропонуються шляхи вирішення проблем, зміни до законодавства, котрі дадуть поштовх та запустять весь механізм запровадження ідентифікації.
Звичайно в одному окремому аналізі політики неможливо розглянути кожен аспект розглядуваної проблеми але цей варіант є достатньо гнучким, щоб його змінювати відповідно до інших можливих ситуацій та піддавати їх вдосконаленню, що дозволить ефективне і результативне впровадження.

Сейчас наблюдая реформу и перекладывание с государственного предприятия « Агенства по идентификации животных» на ветеринарную службу внесу несколько предложений и эскизно пройду по проблемам
На нараді з організації контролю за виконанням суб’єктами господарювання вимог законодавства з питань ідентифікації і реєстрації тварин від 11 грудня 2008 року Міністр аграрної політики України Мельник Ю.Ф. зазначив: «Система ідентифікації і реєстрацій на сьогодні є технологічно незавершеною…в кінцевому результаті забезпечити дієвий контроль з боку держави за епізоотичною ситуацією в країні а також відслідкувати походження тваринницької продукції при такому стані справ із запровадження системи є неможливим.»
-Сейчас перкинули на ветслужбу, а дальше

Вилучення паспортів, ветеринарних карток, бирок та утилізація.
На виконання наказу Міністерства аграрної політики України від 23 січня 2009 року № 48 « Щодо активізації роботи з ідентифікації і реєстрації великої рогатої худоби», з метою посилення державного ветеринарно- санітарного контролю та нагляду за переміщенням та забоєм тварин.
Видає наказ голова державного комітету ветеринарної медицини України з додатком заходів.
Затверджені заходи ніяк не вирішують проблем а перекладають їх з агенції до ветеринарного комітету по суті це варіація той самої ідеї, та ще з’являються суперечності законодавству
НАКАЗ № 19 Державний комітет ветеринарної медицини України , 17.02.09. Додаток до наказу-17.02.2009 № 19 ( п. №10)
Спеціалістам державних установ ветеринарної медицини при видачі ветеринарних документів на м’ясо та м’ясні продукти подвірного забою для їх подальшої реалізації на агропродовльчих ринках:
-проводити вилучення вушних бирок, паспортів великої рогатої худоби та ветеринарних карток і за узгодженою процедурою передавати їх державному підприємству « Агенство з ідентифікації і реєстрації тварин» НАКАЗ № 19 Державний комітет ветеринарної медицини України , 17.02.09. Додаток до наказу-17.02.2009 № 19 ( п. №10)
Суперечить наказу ( Наказ №342 Міністерство Аграрної політики України.17.09.2003.
1.( Наказ №342 Міністерство Аграрної політики України.17.09.2003.
Відповідно до пункту 3.6 «Якщо тварина відправляється на м’ясокомбінат, бойню, ветсанзавод, власник зобов’язаний:
-заповнити зворотній бік паспорта тварини і передати його на м’ясокомбінат, бойню чи ветсанзавод,
- Після цього тварина направляється лише з паспортом великої рогатої худоби.»
За аналогією спеціалісти державних установ ветеринарної медицини вилучають паспорта та бирки продукції тваринництва котрі направляються на м’ясокомбінат чи бійню , а повинні супроводжувати м’ясо яловичини, свинини з метою встановлення вимог щодо етикетування та маркування продукції ( в яких компетентний орган ) може відслідкувати походження продукції « від лану до столу» та створення умов для впровадження системи етикетування та маркування продукції в яких може бути зазначено: місто утримання, дата народження, порода тощо- всі ці данні зазначені в паспорті тварин
Треба визначити на якому етапі проводить вилучення паспортів та ветеринарних карток, хто займається утилізаціей бирок та паспортів .

Згідно наказу Мінагрополітики України від 23.01.2009 р. №48
« Під час розробки проекту Порядку використання у 2009 році коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення протиепізоотичних заходів, передбачити, що спрямування коштів державного бюджету на проведення ветеринарно-санітарних та протиепізоотичних заходів здійснюється за умови обов'язкової ідентифікації великої рогатої худоби»;
Ідентифікацію тварин потрібно робити з 7-денного віку, на жаль більшість власників порушують цю вимогу. Немає сумніву, що великий процент тварин незареєстровано в установленому порядку, що ставить під загрозу контроль епізоотичной ситуації в Україні
- Відсутність правового регулювання данного питання ( механізма правового регулювання не існує взагалі з населенням- власниками тварин)
Внаслідок цього система ідентифікації і реєстрацій великої рогатої худоби на сьогодні є технологічно незавершеною, тобто:
- непроідентифіковане все наявне поголів’я, не ідентифікується молодняк,
- продовжуються переміщення та забій неідентифікованої худоби,
-інформаційна база даних - Реєстр тварин не містить інформації про все наявне поголів’я худоби, її переміщення та забій внаслідок того що не прописан процес вилучення паспортів
- Відсутність правового регулювання щодо вилучення та утилізації паспортів та бирок
В кінцевому результаті забезпечити дієвий контроль з боку держави за епізоотичною ситуацією в країні а також відслідкувати походження тваринницької продукції при такому стані справ із запровадження системи є неможливим.

2.4.а. ідентифікація великої рогатої худоби;
Вилучення паспортів, ветеринарних карток, бирок та утилізація
- - з метою встановлення вимог щодо етикетування та маркування продукції ( в яких компетентний орган ) може відслідкувати походження продукції « від лану до столу» та створення умов для впровадження системи етикетування та маркування продукції необхідні данні які зазначені в паспорті тварин.
Таким чином паспорт повинен супроводжувати (тварина , чи) м’ясо тварини протягом всього її життя до органу який проізведе етикетування та маркування продукції.
Отже на м’ясопереробні підприємства, бойні та ринкі тварини переміщуються тільки за наявності ветеринарних документів, паспорта та бирки з метою донесення до споживачів походження продукції та вимог етикетування.
Напевно доцільно разгранічить
паспорта та бирки вилучає- Агенція за узгодженною процедурою з м’ясопереробних підприємств, боень і ринків.
ветеринарну картку- Комітет з внесенням в електронний єдиний реєстр ( книгу обліку) вибитіе тварин
Вилучення паспортів, ветеринарних карток, бирок та їх утилізацію здійснює агент забезпечення з міст їх накопичення ( ринків бойнях)
З цією метою пропоную внести зміни до проекту закону « про ідентифікацію тварин» щодо вилучення паспортів, ветеринарних карток, бирок та утилізація та законодавчо унормувати цю процедуру (Додаток-4) Прошу Вас розглянути це питання та внести поправку до закону «Про ідентифікацію та реєстрацію тварин» ст. 9
Агенту з забезпечення протягом робочого часу мати безперешкодний доступ до господарств (м’ясокомбінат, бойню, ветсанзавод, ринок) проводити вилучення вушних бирок, паспортів в присутності компетентного органу за узгодженою процедурою.)

Це дасть змогу нормативно врегулювати поставлене питання (мета) і в наступному створить умови для подальшого впровадження системи етикетування та маркування продукції та дасть змогу відстежувати продукцію на всіх етапах переробки, а також створить (ціль) умови для створення систем аналізу ризиків та контролю (регулювання) у критичних точках (Hazard Analysis and Critical Control Points - HACCP
.

дотации, реформы, ветеринарная служба, идентификация животных, корови

Previous post Next post
Up