Aug 09, 2013 15:44
Видання, які входять до медіа- холдингу UMH, нещодавно купленого молодим олігархом Сергієм Курченком, розпочали кампанію із створення позитивного іміджу першого віце-прем’єра Сергія Арбузова. У холдингу інформацію спростовують. Утім, питання, як пояснити несподіваний спалах "любові" журналістів цих видань до людини, яка належить до "Сім’ї"- залишається відкритим.
Про те, що Курченко є смотрящим Арбузова, чутки ходили з того часу, як 27-річний „золотий хлопчик” почав скуповувати все, що очі бачать. Найбільше громадськість вразила купівля ним медіа-холдингу UMH, до якого входять такі популярні видання як "Кореспондент", "Forbes", "Комсомольська правда" та інші. Молодий олігарх запевняв, що не стане втручатися у редакційну політику цих ЗМІ. Менше з тим...
Останнім часом одразу низка медіа-ресурсів холдингу опублікувала матеріали, які суперечать словам новоявленого власника. Так, днями у "Комсомольській правді" вийшла стаття про відвідування Арбузовим Центру серця, яку інакше як рекламною і підлабузницькою назвати не можна. Типова джинса. У статті журналісти розповідали про те, як перший віце-прем’єр перейнявся проблемами Центру, пообіцяв кардіохірургам всіляку підтримку і опіку. "Цей унікальний заклад не буде мати проблем із фінансуванням", - заявив "щедрий" Арбузов. Далі у статті розповідається зворушлива історія про новонароджену дівчинку із Чернівецької області із вродженою вадою серця, яка лише завдяки операції, проведеній в Центрі, отримала шанс на життя. Образ Арбузова, який ніби причетний до цього дива, проходить крізь весь текст.
Така ж сама стаття із посиланням на "Комсомолку" вийшла і в Інтернет-виданні "Кореспондент" із комплементарним заголовком "Арбузов пообіцяв виділити кошти на рятування тисяч дитячих життів". Посилання на матеріал висить великим банером на сайті. Щоправда, із більш чесною поміткою "Реклама". А хто ж за цю рекламу платить? Невже Арбузов витрачає на це свою зарплату в Кабміні? Чи платить, все-таки, Курченко? Якщо Курченко - то чому Арбузов спростовує, що начебто не має відношення до несподіваного збагачення "золотого хлопчика"? Закликаю видання "Кореспондет" чесно зізнатися, хто їм платить за рекламу Арбузова! Якщо у них є хоч крапля поваги до своїх читачів - вони це зроблять.
P.S. У друкованій версії газети "Комсомольська правда" підлабузницька стаття про Арбузова мала ледь помітну плашку „Реклама”. Утім, хто її замовляв і хто за неї платив (і чи платив взагалі) - теж велике питання? Хай редакція видання відповість на нього! Так чи інакше, на прикладі цих публікацій бачимо, яку позицію обрали і чиї гроші відпрацьовують засоби масової інформації, що входять до холдингу UMH. Колись поважні видання перетворилися у джинсові рупори Арбузова. Чи буде їх читати людина, яка себе поважає-питання риторичне
Олег Ляшко
Лідер Радикальної партії
Олег Ляшко,
Арбузов,
гроші,
парламент,
Кореспондет,
Радикальна партія,
кореспондент,
Курченко,
Кабмін,
ВР,
umh,
"сім'я"