Наразі українське суспільство абсолютно сексуально невиховане. Ніхто не займався і не займається сексуальним вихованням населення. Вже з садочка українці засвоюють пошле і бездуховне ставлення до секса. Зустрічається 2 крайності, з одного боку людина ставиться до партнера як до своєї особистої речі, з іншої - як для бездушної оболонки для секса, беземоційно.
Подібна дика ситуація пов'язана як зі збоченим християнським віровченням, в якому секс і продовження роду є гріхом, так і з періодом марксизма-ленінізма, при якому на початку було сексуальне свавілля, а потім виявилося, що секса в Союзі немає.
Чоловік і жінка є не просто маленькими фізіологічними оболонками, вони є відображенням всесвіту і несуть в собі суть жіночу і чоловічу, які мають відмінності, і які у з'єднанні створюють правильну єдність всесвітнього масштабу. У дохристиянські часи це розуміли, тому і виник ритуальний секс, який відбувався на удачу, на врожай і достаток.
В повсякденний секс можна вкласти величний ритуальний смисл. І зробити його спосібом досягнення більшого самоусвідомлення, більшого усвідомлення своєї душі, яка є частиною всесвітньої душі. Через пізнання меншого пізнавати більше. У всіх вченнях, крім збоченого християнства, секс є найпростішим способом досягнути максимального самоусвідомлення через злиття та ототожнення з іншим. Храмова проституція була для цього, це така жертва на достаток і удачу, яка присвячувалася у єгиптян богу плодючості і богу мертвих Осірісу, саме він відповідає за річне коло (а не Ра). Сексуальне поєднання можна сприймати як поєднання Юпітера (Небо - бог батько) і Юнони (Земля - богиня матір) / Дія і Мокоші, як це пропагував, наприклад, перший гностик, який був більше язичник, ніж християнин, Симон Волхв.
Жіноча сутність (яку несе в собі жінка) працює на прийом в себе, а чоловіча - на виділення з себе, і з цього виділеного (енергія/ідея) і вибудовуються форми. Чоловіча сутність є творчим початком, а жіноча сутність - таким, що породжує з себе всі форми закладені творчим початком. Саме тому у вчені Симона Волхва вшановувалася саме Єлена - жінка Симона, як така, що породила усі форми, тобто є богородицею, у цьому і суть язичницького розуміння культу богородиці - без жіночого початку чоловічий початок просто не може себе явити - богоявлення.
Розуміння цих речей ритуалізує секс, створюючи правильний емоційний і психологічний настрій у сексуальних партнерів.
Можна піти ще далі, працюючи зі своєю життєвою енергією.
У основі хребта у кожної людини дрімає вогняний змій Кундаліні - сексуальна енергія. Чоловікам та жінкам з чоловічим типом руху енергії в тілі (енергія по колу піднімається вверх по хребту, опускається вниз по животу) технічно легко пробудити Кундаліні. В самому кінці акту, коли вже є відчуття, що прямо зараз починається оргазм, треба його підтягнути м'язами вверх, щоб він не полився назовні, а піднявся по хребту вверх (це ще називається висхідним внутрішнім оргазмом в даосизмі). Коли все виходить успішно, в перший раз є відчуття, що по спині вверх йде широка вогняна хвиля, в подальші рази вже такого яскравого відчуття вогню не буде. В такому випадку пробуджене Кундаліні розгортається і, пронзаючи усі чакри, піднімається до макушки.
З пробудженим Кунділіні світ приймається зовсім по-іншому, і людина сприймає себе по-іншому - як всепроникний і всеосяжний Всесвіт, в якому все пронизано еротизмом, котрий працює на з'єднання і породження.
При правильних установках з боку обох партнерів пара досягає відчуття духовної повноти і ритуалізації повсякденного секса навіть в немолодому віці.