Це якщо транслітерувати. Якщо ж йти за значенням назви вокзалу, то названий він за відомою нам Аустерліцькою битвою. Віденські й Варшавські вокзали теж не транслітеровані, а перекладені =)
Мудрьона можлива, й, мушу визнати, дуже корисна, але у транзитних потягів з півночі (П'ятихаток-Знам'янки) на південь (Нікополь-Запоріжжя) буде цілих три зупинки на 600-тисячне місто. Невідомо, чи таке можна буде пролобіювати.
Враховуючи те, наскільки повільно їдуть поїзди від Рокуватої до Кривий Ріг-Головного, то впихнути 5 хв зупинки на Мудрьоній і в той же час прискорити швидкість руху с 40 до 50 км/год (швидкість на око, згадуючи останню поїздку в Кривий Ріг і як поїзд повзе на цьому відрізку, воно +- десь так), то це не така вже і проблема
Там багато стрілок і є одноколійні вставки, одним клацанням пальців цього не зробиш. Потрібні нові колії і швидкісні стрілки, щоб пришвидшити рух. Плюс, є клопіт із тим, що Мудрьона - це трошки дупа світу Кривого Рогу.
Ну Мудрьона ще цілком нормальне місце, в Кривому Розі вистачає і більш, м'яко кажучи, віддалених районів =)
Якщо копати глибше, то можна без Мудрьоної обійтись, при умові, якщо ШТ до Рокуватої довести - тоді нарешті біля вокзалу в Кривому Розі було б "метро". Наразі це єдине місто в Україні, біля залізничного вокзалу котрої нема метро =)
> в Кривому Розі вистачає і більш, м'яко кажучи, віддалених районів =)
Є таке. А ще є прірва менш віддалених районів, в які теж треба ввалити немало бабла, і почнуть, хочеться цього чи ні, з них.
> Якщо копати глибше, то можна без Мудрьоної обійтись, при умові, якщо ШТ до Рокуватої довести - тоді нарешті біля вокзалу в Кривому Розі було б "метро". Наразі це єдине місто в Україні, біля залізничного вокзалу котрої нема метро...
... з тих, в якому метро або метротрам є, правильно? Безвідносно того, корисно тягти до Рокуватої ШТ чи ні, наша мета - тупо притягти щось до вокзалу чи отримати зручну транспортну розв'язку? =) Я не заперечую необхідності ТПВ на Мудрьоній - але мушу перелічити, що для нього треба зробити.
В будь-якому випадку добре мати і вузол на Мудрьоній, і ШТ до Рокуватої =) Звичайно, дешевше організувати на Мудрьоній ТПВ, адже ШТ на Рокуватій - примарна перспектива, особливо з точки зору, якщо відношення муніципалітету до міста не зміниться в подальшому, а саме принцип управління в дусі "тільки щоб не розвалилось"
Пфф, вже було. Аве Вілкул. Куди там ваша Шулявка...
В кожному правилі є свої виключення (трошки чорного гумору =) ).
Суть в тому, що вкладення у відновлення міста будуть доволі значними і про ШТ до Рокуватої ще довго не будуть говорити. Мабуть, єдина нормальна вулиця в Кривому Розі - Сергія Колачевського, але то капля в морі, на жаль
Щодо Кривого Рогу, то я би додав зупинку на Мудрьоній - близьке розташування до центру (а саме 95-го кварталу) і пересадка на швидкісний трамвай
Reply
Віденські й Варшавські вокзали теж не транслітеровані, а перекладені =)
Мудрьона можлива, й, мушу визнати, дуже корисна, але у транзитних потягів з півночі (П'ятихаток-Знам'янки) на південь (Нікополь-Запоріжжя) буде цілих три зупинки на 600-тисячне місто. Невідомо, чи таке можна буде пролобіювати.
Reply
Reply
Плюс, є клопіт із тим, що Мудрьона - це трошки дупа світу Кривого Рогу.
Reply
Якщо копати глибше, то можна без Мудрьоної обійтись, при умові, якщо ШТ до Рокуватої довести - тоді нарешті біля вокзалу в Кривому Розі було б "метро".
Наразі це єдине місто в Україні, біля залізничного вокзалу котрої нема метро =)
Reply
Є таке. А ще є прірва менш віддалених районів, в які теж треба ввалити немало бабла, і почнуть, хочеться цього чи ні, з них.
> Якщо копати глибше, то можна без Мудрьоної обійтись, при умові, якщо ШТ до Рокуватої довести - тоді нарешті біля вокзалу в Кривому Розі було б "метро".
Наразі це єдине місто в Україні, біля залізничного вокзалу котрої нема метро...
... з тих, в якому метро або метротрам є, правильно?
Безвідносно того, корисно тягти до Рокуватої ШТ чи ні, наша мета - тупо притягти щось до вокзалу чи отримати зручну транспортну розв'язку? =)
Я не заперечую необхідності ТПВ на Мудрьоній - але мушу перелічити, що для нього треба зробити.
Reply
Звичайно, дешевше організувати на Мудрьоній ТПВ, адже ШТ на Рокуватій - примарна перспектива, особливо з точки зору, якщо відношення муніципалітету до міста не зміниться в подальшому, а саме принцип управління в дусі "тільки щоб не розвалилось"
Reply
Пфф, вже було.
Аве Вілкул. Куди там ваша Шулявка...
Reply
Аве Вілкул. Куди там ваша Шулявка...
В кожному правилі є свої виключення (трошки чорного гумору =) ).
Суть в тому, що вкладення у відновлення міста будуть доволі значними і про ШТ до Рокуватої ще довго не будуть говорити.
Мабуть, єдина нормальна вулиця в Кривому Розі - Сергія Колачевського, але то капля в морі, на жаль
Reply
Я б хотів навести приклад Поштового проспекту, або там окремих громадських просторів міста, але і їм до "нормальності" ше як до Києва рачки...
Reply
Як мінімум, на фоні Соцміста з подекуди дуже роздовбаними місцями, ця вулиця виділяється.
На жаль, Поштовий проспект не побачив, можливо наступного разу, якщо заїду в Кривий Ріг
Reply
Leave a comment