Диву даюсь, як Дніпровський трамвай може збільшити попит на себе добудовою мізерних шматків колії. Перший трамвай
може “нанизати” на себе Старомостову площу і автовокзал, лінія Кайдацьким мостом
може з’єднатися зі “швидкісною лінією” 5-го трамваю і метро. Сьогоднішній випадок також передбачатиме сміховинну добудову колії, яка дозволить трамваю витримувати конкуренцію із маршрутними таксі і бути зручним та корисним видом транспорту. Житлмасив Західний.
Хрущовський "спальничок" на заході міста.
Трамвайна лінія туди (той самий 5-й маршрут, до якого я хочу “прикрутити” лінію з Кайдацького мосту), проходячи вздовж залізниці, майже швидкісна - перетинів із автотрафіком в одному рівні вона не має.
Минаючи промзону і залізницю, на останні дві зупинки трамвай заїжджає до Західного, але кінцева при цьому - на околиці району.
За десятиліття тут (майже традиційно для подібних трамвайних кілець) виріс ринок.
У свою чергу, маршрутні таксі плювати на цей ринок хотіли; усі вони їдуть на неповний кілометр далі, до 4-ї Клінічної лікарні м. Дніпро:
Очевидно, що для того, щоб платоспроможні жителі масиву і відвідувачі лікарні обирали замість маршрутних таксі трамвай, останньому слід ходити до самої лікарні. Це я і пропоную.
Кільце на ринку буде демонтованим за браком потреби. Трамвай проляже вулицею Данила Галицького до кінця - виділеною лінією, ще й залишивши дві смуги для авто (хоч наливайці з пивом на фото, найімовірніше, каюк).
Далі шлях трамваю проляже Ближньою вулицею. Із нею пов’язаний невеликий клопіт: місця замало, щоб обладнати виділену трамвайну лінію.
Однак вулиця є тупиковою, через неї немає наскрізного руху кудись за межі району. З цієї причини автотрафік нею мінімальний, і можна піти на невластиве мені рішення - суміщену колію.
Кільце розташується там, де зараз розвертаються маршрутні таксі - навколо дубового гаю біля клініки.
Клініка є популярним медичним закладом, потік сюди стабільний. Більше того, поруч - ще кілька житлових будинків, “край масиву”.
Ну, ось так. Що скажете?