Іноді пивовари, для того щоб пиво
продавалось краще, залучають до реклами
зірок. Зокрема тих що співають. Або просто крутять попою та молочними
залозами під фонограму. Та іноді трапляється і протилежне - музиканти залучають
пиво, щоб музика продавалась краще. Цим зайнявся вокалісту гурту Def Leppard Джо Еліот. Дядько
розкручує свій сольний проект Down ‘n’ Outz ( В них музикантів
завжди так: спочатку рубають капусту разом, а потім поодинці). І, очевидно, щоб
музика краще сприймалась, Джо випустив на ринок однойменне пивко. Down ‘n’ Outz має 5% міцності та майже 40 гривень ціни в
перерахунку на наші гроші. Як так розумію, що безкоштовно його при пред’явленні
альбому наливати не будуть. Гадаю, що
успіх пива буде залежати від успіху альбому. Бо я не розумію, навіщо
мені купувати пиво, якщо музика не дуже.