Любите - любіть моє пиво, або як дядько Джо займається бізнесом

Nov 19, 2010 10:15



Іноді  пивовари, для того щоб пиво продавалось краще, залучають до реклами  зірок. Зокрема тих що співають. Або просто крутять попою та молочними залозами під фонограму. Та іноді трапляється і протилежне - музиканти залучають пиво, щоб музика продавалась краще. Цим зайнявся вокалісту гурту Def Leppard Джо Еліот. Дядько розкручує свій сольний проект Down ‘n’ Outz ( В них музикантів завжди так: спочатку рубають капусту разом, а потім поодинці). І, очевидно, щоб музика краще сприймалась, Джо випустив на ринок однойменне пивко.   Down ‘n’ Outz має 5%  міцності та майже 40 гривень ціни в перерахунку на наші гроші. Як так розумію, що безкоштовно його при пред’явленні альбому наливати не будуть. Гадаю, що  успіх пива буде залежати від успіху альбому. Бо я не розумію, навіщо мені купувати пиво, якщо музика не дуже.

пивні новини, дядько Джо

Previous post Next post
Up
[]