Єгипет 2012: Частина 3- Мото-сафарі

Apr 25, 2012 18:49

В Єгипет ми приїхали звичайно ж не для того,щоб валятись на пляжі і попивати коктейлі(ну,це-"между делом"),а хоча б трохи чогось побачити і попробувати,і тому зразу ж на другий день ми помчали на першу із запланованих екскурсій-мото-сафарі.

А далі-мінімум тексту,максимум фото з нашими довольними фізіономіями і трохи по програмі екскурсії)

Аналогічна програма в нашого тур-оператора вартувала 60у.о.,ми ж "урвали" за 35у.о...Дрібязок?А тепер помножте 25 на 3 і на 8,-будь ласка-600грн.на дорозі не валяються))
Виїзд о 12.30 на джипах від готелю.Нас повезли через місто і якесь бездоріжжя у пустелю-на базу квадроциклів

де вже було декілька груп.Доречі у джипі ми були єдині "рускі",решту-араби і ммм...не памятаю бельгійці.Благо на базі підвезли ще "земляків",якось аж полегшало)
Так,інструкція гіда,всі в рядочок,фото,роблені похапцем і рушили

Їхали колоною,було весело:хто заглохне(я в тому числі,але сам і завів)),хто вбік зїде!Через певний час-зупинка на відпочинок,ну і пофотатись,звичайно ж

такі квадрики на на наше бездоріжжя-в сам раз))

"закінчуємо перерву",чи щось типу того -обявили усім,-потрібно повертатись на базу

і колона рушила назад...
Приїхавши на базу відпочинку ми не отримали,помили руки-ноги,сходили кому куди потрібно,і,знову погрузившись у джипи-"відчалили"...

По дорозі заїхали побачити міраж-досить цікаво,правда на фото цього ефекту не видно,тому й не викладаю...
А далі-камянистий підйом на гору гірку,-правда "руссо турісто" чомусь жалілось,що без фунікулера-ну ніяк

Незнаю,як для нас-дитяча забавка
вид зверху-досить таки...

Напрягало трохи одне-відеооператор з камерою,який постійно,те й діло,кричав:"Рамзес"(назва групи),очікуючи підтримки і від нас,і хотів щоб йому дурнувато махали ,чи ще щось,коли попадали в обєктив

і всюдисуще "Рамзес!!!" заставляє нас спускатись.А далі по плану-посадка в джипи звичайно ж і їдемо в табір (чи щось на подобі цього)бедуїнів...
там нас чекають "евро-туалети"

Далі-швидке відвідування такого ж міні-зоопарку

і -катання на баггі

марсіанськими місцевостями

звичайно ж -"шнурочком"

Після буквально 20-ти хвилинного "луноходства"-знайомство з місцевим майстром-пісочником.Ну,не знаюяк його назвати правильно,але веблюдиків у бутилочці він досить таки вправно висипав(пісочком)

5у.о.-і творіння ваше,і багато хто хапає,бо ж це тут певне дешевше ніж у місті...Виявилось ні,-під носом,біля готелю-по 3,а то й по 2у.о.можна взяти.Щож,-там атмосфера не та)

Чимчикуємо до тераріуму-саме він у нас за планом.Мушу сказати-програма дуже насичена-за день встигаєш стільки,що й жалітись особо ніколи))

ну,в принципі то я був,але змія вивернулась щоб мене вкусити(чи понюхати),ну,звичайно ж я ворухнувся і фото змазалось...чесно-чесно!
"Кемел,кемел!"-прокоментував наш наступний пункт мій новий арабський друг і я зрозумів-верблюди вже нас чекають.
Дегустація пляцка,спеченого на верблюжому посліді,руками бедуїнки

та хоч як не крути-без верблюжого г... таким не получиться)

Верхом на "кораблях пустелі"

головне міцно триматись коли "кемел" встає,а ще міцніше-коли сідає!

Повертаємось в табір де нас вже чекає розкурений кальян-"шиша" по їхньому

можна розслабитись за день..

Наш колєга-поряд

а ось і шведський стіл,вибачте паляничку я вже надкусив))

далі-вечірнє шоу з лежанням на цвяхах,ковтанням мечів,танцем живота та іншими розвагами

і на закінчення-дивимось у телескоп на небо,а саме-Місяць,Венера і Марс..
Я вже казав і повторюсь ще раз-програма досить таки насичена,і не скучна,так що ставим за день "галочку" і повертаємось в готель.