Ми вже звикли до того, що штучні замінники бувать більш яскравими і привабливими, ніж їх природні прототипи. Іноді не відразу вдається зрозуміти, який предмет бачиш, пластиковий чи натуральний. А ще він може виявитись не тим і не тим, а чимось зовсім несподіваним.
З тих часів, коли культура найшла можливість піти у маси, а маси відповіли їй взаємністю, нас оточує плід цієї любові - славнозвісний маскульт.
Витвори цього явища називають продуктами, будь то їжа, одяг, музика, кіно, тобто все, що можна спожити. Головна риса продуктів - швидкість їх появлення і зникання. Вони не повинні встигати набриднути, постійно оновлюючись, нехай і використовуючи для цього кількоразову переробку. Уособленням цього явища є споживання попкорну під час перегляду фільмів. Штучні барвники, хімічні підсилювачі смаку, новітні спецефекти в бескінечній черзі ремейків.
Це видовище захоплює наче цукерки, про які відомо, що вони не містять користі, але вміст задоволення перемагає. Маскульт вимагає від своїх адептів бути схожими на яскраві глянцеві зразки. Бути солодкими і вічно молодими. А якщо герої постаріють і помарніють, їхні ролі виконають нові, молоді і привабливі, наче цукерки, актори.
Click to view
Культура споживання здатна дивувати, народжуючи нові гібріди. Людей незрозумілої статі. Синтетичні види мистецтва. Їжу невизначеного походження. Все це привертає увагу, має несподіваний вигляд і смак, переконюючи, що кожного дня можна натрапити на щось зовсім нове і незнане серед продуктів споживання...
Ось на які роздуми здатні наводити цурерки, коли зрозумієш, що це саме вони...
PS: Коли, наприклад, керівник дитячого театру пропонує поставити Алісу в країні мрій, але не стільки по книзі Керрола, скільки по фільму Бертана, що можна відповісти? Давайте. Давайте всі разом жувати цей яскравий солодкий Candi corn.