Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами України 5 вересня за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ «Сон-це» на виготовлення семи відеороликів (до 5 хвилин) та 20 мультимедійних презентацій вартістю 1,92 млн грн. Про це повідомляється в «Віснику державних закупівель».
Ролики призначені для формування позитивного інвестиційного іміджу України в світі. В них має бути показано конкурентні переваги України, оглянуто нацпроекти, висвітелно діяльність Держінвестпроекту за допомогою цитат з інтерв’ю керівника відомства Владислава Каськіва, чільників держави, інвесторів.
Презентації, виконані на основі підготовлених слайдів, покликані «показати кращі грані продуктів інвестування в Україні».
Основним власником ТОВ «Сон-це» є
Орест Борко, ведучий на вечірках та весіллях.
Нагадаємо, Держекоінвестпроект планує провести з кінця вересня до кінця року кілька заходів в Москві, Парижі, Сингапурі, Вашингтоні та інших містах світу для реклами інвестиційних можливостей України. Ці поїздки коштуватимуть
11,90 млн грн. Ще
3,49 млн грн. коштуватиме інвестиційний форум в Ялті 20 вересня.
1. Ролик № 1
Огляд кращих інвест можливостей в Україні, державна політика, існуючі інвестори
5 хв
2. Ролик № 2
Місія Держінвестпроекту, поточна діяльність, послуги для інвесторів, відгуки та рекомендації інвесторів, що вже скористалися послугами
2 хв
3. Ролик № 3
Огляд нацпроектів, цілі, розвиток
5 хв
4. Ролик № 4
Україна- 1) конкурентні переваги 2)економічні реформи, 3) люди
3х30 сек
5. Ролик № 5
Конкурентні переваги та головні цінності для інвесторів. Інтерв’ю з керівником проекту, цитати Голови Держінвестпроекту та чільників держави, думка інвестора.
5 хв
6. Ролик № 6
5 хв
7. Ролик № 7
5 хв
8. Мультимедійні презентації
Презентації, виконані на основі підготовлених слайдів, із використанням новітніх технологій, покликаних показати кращі грані продуктів інвестування в Україні
20 шт
Опубліковано на
НАШІ ГРОШІ.
Коментарі приймаються.