Новости образования

Jun 12, 2014 14:33

Головною новацією державної підсумкової атестації у 2014/15 навчальному році стане скорочення кількості іспитів в учнів 9-х класів з 5-ти до 3-х, а також відмова від обов’язкових збірників завдань ДПА для учнів шкіл.

Отже, державну підсумкову атестацію для учнів основної та старшої школи передбачається провести у письмовій формі з трьох предметів: української мови, математики або історії та з предмета за вибором учнів (11 клас) чи школи (9 клас) за завданнями, розробленими загальноосвітніми навчальними закладами.
--
И обсуждение профильного образования http://mon.gov.ua/ua/pr-viddil/1312/1390288033/1402388614/

зміст профільного навчання містить інваріантний (спільний, однаковий для всіх учнів) і варіативний складники.
Інваріантний складник змісту і вимоги до рівня його засвоєння визначає Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. Передбачений ним зміст у межах відведеної Базовим навчальним планом кількості годин на його засвоєння реалізується системою базових навчальних предметів і курсів. До базових навчальних предметів належать такі: українська мова, література, іноземна мова, історія, суспільствознавство, математика, природознавство, технології, мистецтво, фізична культура і здоров’я. Базові навчальні предмети “Мистецтво” і “Технології” вивчаються за рахунок годин, передбачених Базовим навчальним планом на цикл обов’язково-вибіркових предметів.
Кожен базовий навчальний предмет в умовах профільного навчання може вивчатися на рівні, визначеному Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти (рівень стандарту), або глибше і ширше - на профільному рівні . Зміст і вимоги до засвоєння базових предметів для кожного з цих рівнів визначають навчальні програми, розроблені й затверджені в установленому порядку.
На рівні стандарту базовий навчальний предмет може вивчатися як інтегрований курс або як курс, побудований за модульним принципом, де кожен модуль реалізує визначений стандартом зміст відповідного компонента освітньої галузі. Якщо один із компонентів змісту галузі реалізується у вигляді профільного предмета, то з програми курсу цей зміст вилучається. Вивільнені при цьому навчальні години спрямовуються на курси за вибором (спецкурси і факультативи).
Previous post Next post
Up