Dec 14, 2009 01:04
Учора їхав у маршрутці в Ужгороді. Дивився рекламу на моніторі біля водія. В ефірі як завжди ліки, послуги для організації свят, магазини одягу і т.д. При цьому лунає на всю маршрутку, не можливо ігнорувати. Тут, зненацька в блоці відео - передвиборчий рекламний ролик Тягнибока. Ну стандартний, той крутять на всіх каналах. Не в цьому особливість, особливість в тому, що звук коли почав транслватись ролик різко упав, і тепер чути можна було його лише біля водія, і то коли останній не газував. При цьому я зрозумів, що звук не був механічно скручений в момент початку трансляції, він був вже так запрограмований. Наступний ролик ішов з традиційним звучанням. Роблю висновок, гроші взяли за трансляцію реклами, але не за її якість... Тут, звичайно камінь в город місцевої псевдо-свободи, але тим не менше...
Помітив ще одну особливість, реклама Тягнибока без звуку - це антиреклама. Всі знають, що Олег мастак говорити і це його сильна сторона! Міміка і жести його - підсилюють ефект. А тепер уявіть що звук ми забрали. Залишились скалені зуби, агресивне обличчя, хижацький погляд, різкі і грубі жести. Вони в аудіо стимулюють, надихають, а без звуку викликають відразу, неадекватність, агресію! Мені стало страшно, хоча я пам'ятаю як ця людина 15 березня відкривала меморіальні дошки Шухевичу і Ольжичу в Хусті, з щирими і добрими словами. Думаю, комусь треба подумати над цим..
Тягнибок жести міміка спостереження рекл