До речі, в Поліному садочку, крім окремого "музичного" уроку (танці/пісні/підготовка свят і раночків), є ще й урок фізкультури. Що точно вони там роблять, я, звісно, не в курсі. Тому що на всі питання на кшталт "Поля, а що ви сьогодні робили в садочку?" я постійно отримую відповіді "я не знаю" або "я забула" )))
Звичайно, не все так погано. Іноді Поля сама показує або розказує, як вони "сьогодні на фізкультурі" грали м`ячем, робили "павучків", "метелика" чи ще якусь байду. І це для мене головне - значить, щось таки роблять :)
А взагалі, ми ж постійно хворіємо. І коли я кажу "ми", я не демонструю роздвоєння особистості, а маю на увазі всю сім`ю. Поля - відомий диверсант. Із цими аденоїдами, хай їм грець, хапає будь-яку заразу, що їй трапляться на шляху, і скоренько несе додому. Два-три дні в садочку і чергові шмарклі або кашель. Наступні два-три дні - і шмарклі у Вікусі. Ще два-три дні і шмарклі у Саші або в мене. Хоча ми с Сашею не завжди, тільки час від часу. Але вже якщо підхопили, то дрова. Так і живем.
Це я до того, що ми постійно випадаємо з садочкового життя. А тому будь-які садочкові події для нас завжди раптові. Так і цього разу: приходжу забирати Поліну, а мені кажуть: "Поліна завтра буде? - А що завтра? - Відкритий урок з англійскьої та відкритий урок з фізвиховання. - Отакої! А що треба? - А нічого. Просто приводьте дитину до садочка, як завжди, а самі приходьте на 9-15".
У нас, як відомо, з "приходьте" не все так просто. Є декілька варіантів:
1. На урок іду я і беру малечу з собою. Вона зриває будь-який концерт або відкритий урок :) Ні, вона не хуліган. Просто в неї зараз стадія "ні в якому разі жодної секунди на місці і бажано всі свої дії супроводжувати бойовим кличем носорогів "ААААААААААААА".
2. На урок іде тато, без мене і малечі. Тоді він займається там невідомо чим і в нас не залишається жодної фотки, відео або навіть розповіді на пальцях, що ж там було.
3. На урок все ж таки йду я, але малечу залишаю з татом, і вона зриває йому робочий ранок, зате в них декілька годин повного тет-а-тету ;-)
4. Викликаємо бабушку Лєну і гуртом (або без Саші) ідем в садочок: я (або ми з Сашею) - на урок, бабушка з Вікуською - гуляти на свіжому повітрі.
В цей раз, так як мова йшла про 9 годин ранку, ми вирішили бабушку не турбувати і зупинитись на варіанті 3.
Спершу був відкритий урок з англійської. Я побігла до музичної зали (згадавши, як
цей урок пр оходив минулого разу), але наших там не було. Повернулась до групи - урок проводять там. Через біганину запізнилась, тому нормального фото чи відео немає.
Click to view
Нажаль, Полю майже не видно. Вона праворуч під вікном у темно-синій джинсовій сукні та яскраво-рожевих колготах. Її весь час закриває білява дівчинка з довгим хвостом. В якийсь момент Поля помахає рукою :)
Дуже погано чутно, а тому взагалі не зрозуміло, що там відбувається. Але насправді урок цілком непоганий. Хоча було б краще, якби їх розбивали на менші групи, хоча б по 10 осіб, і чередували заняття.
Вчителька нова. Для мене нова :) Але з ними працює вже декілька місяців. Приємна. Мені сподобалась.
Крик дитини - це інша мама взяла із собою молодшу малечу.
Наступним був урок з фізвиховання. Тоді нас таки відвели до музичної зали. А далі почалося :)
Поля 4-та з кінця, а 2-га з кінця - Настя.
Дивна річ: нам постійно кажуть, багато хто, що Поля висока, не з дрібних. А в групі за зростом вона ближче до кінця. Або інші ще більш "не дрібні", або вони таки старші. Крайні дітки (Настя і Паша) - дійсно найменші за віком в групі, їм тільки 2-3 місяці тому виповнилося 4 роки. А перша в лінії дівчинка Ніколь (культ групи), мені здається, вже давненько має 5.
Виявляється, на цьому уроці передбачалася активна участь батьків, і про це навіть повідомляли. Ха-ха. Ми й про сам урок дізналися напередодні :) Не те, щоб я не любила "веселі старти", але джинси вдягла точно не дуже зручні для цього :) Ще й, виявляється, дітям давали завдання цілий місяць готувати батьків до цього уроку - проводити з ними ранкову зарядку. А на уроці нам влаштували "іспит" - хто як слухався дітей і виконував "домашнє завдання" :) Коротше, відпрацювала я урок по повній програмі, тому відео лише вступне
Click to view
У Полі на пузі червоний автобус, з лівого боку косичка і на лівій же нозі на шортах біла квіточка. А ще вона без шкарпеток, тому що тато, який відводив її до садочка і там перевдягав, "не зміг знайти їх у Поліній шафці". Їх же там всього пар 5 лежить! :)))
Подивилась на Полінку, яка постійно пропускає садочок, і черговий раз вирішила, що наша дитина - вундеркінд ))) Не дивлячись на постійні пропуски, вона досить жваво і точно виконувала вправи, грала, танцювала чи навіть підспівувала, і на тлі інших діток не тільки не губилася, але й часто робила щось вправніше. Звісно, я суб`єктивна! ;-)
Участь батьків зарядкою не закінчилася. Далі були активні ігри, естафети. І батьки мали брати участь в парі із своєю чи чужою дитиною, раптом вона вас вибере :) Мене постійно вибирала Поліна ;-) А з дітьми, батьки яких були відсутні, частіше грала вихователька.
До речі, ми з Полею виграли в одній грі - "музичні стільці", де ставлять стільців за кількістю на один менше, ніж гравців, грає музика, а коли вона зупиняється, треба зайняти стілець. Тільки тут були не стільці, а "нірки для мишок" - дитячі хула-хупи на підлозі. В них треба було вчасно стати хоча б однією ногою дитини і однією мами/тата. Ми прудкі ;-)
Тато Полініної подружки Насті (з якою Поля ходить і до садочка, і на танці, і на англійську та в арт-студію в Кіндерленді) зміг зняти на відео більше і пообіцяв дати запис. Може потім викладу більше (з моєю участю) ;-)