Інтерв'ю з головою в піску, чи критика нечистого розуму Труханова.
Епіграф:
Ежели стоишь ты на полуправде,
то произнося общеизвестные истины, не углубляйся в частности.
Ибо конфуз твой в них и обнаружится.
(Козьма Прутков Из "Наставлений к мужам государственным").
Прочитав інтерв'ю яке Труханов 5 днів тому дав Укрінформу і не можу не сказати пару слів про кричуще незнання Трухановим міста, котрим він, як мер, керує.
Огляну тільки ту частину інтерв'ю, де йдеться про мерське світоглядне.
1)
"...адже наше місто - мультикультурна столиця"- перший ляп Труханова.
Винятково мультінаціональною і як ніслідок мільтикультурною (як і всі приморські портові чорноморські і середземноморські міста і то лише у порівнянні з якимись провінціними Устьзадріщєнскамі рос.імперії) Одеса була років з 150-120 тому.
З тих часів етнічний склад міста змінився настільки кардинально, що про це я незабаром напишу окремо.
2)
"Питання перейменування - дуже тонке: хтось розуміє, хтось налаштований радикальніше...Але треба тримати баланс і не перебільшувати. Не можна взяти і все прибрати. Історія нашого міста - дуже складна та заплутана".
Розіб'ємо цю цитату на 2 підпункти:
1- перейменування -
Тим, хто пропонує мені нічого не перейменовувати. а навпаки поновитии все, і те що перейменувала радянська влада також, я відпоівдаю що я також всією душею за і тому закликаю приєднатися до мене у написанні петиції з вимогою переписати всі таблички, наприклад, на вул. Катерининській так, щоби на кожній були всі чотири ії історичні назви, бо це все Наша Велична Історія і наші нащадки маютть пишатися нею цілком і без виключень:
"вул. Катерининська - Карла Маркса - Адольфа Гітлера (1941-1944)- Європейська.
Але чомусь по сьогодні не бачу натовпу карєннних адєссітов що бажають стати моїми соавторами в написанні цієї петиції...
2 - про "дуже складну і заплутану історію Одеси".
"...я - одесит, тут народився.
Ці пам’ятники (Пушкіна і Воронцову) встановили наші пра-пра-пра-дідусі та бабусі.
Пам’ятник Пушкіну взагалі встановили за кошти громадян. Не дарма він стоїть спиною до будівлі мерії, а обличчям - до бульвару, до людей"....
Тут я дозволю собі коротко переказати статтю про цей пам'ятник ще одного улюбленця Труханова котрого він нагородив званням почесного громадянина Одеси - видатного ватніка і українофоба, пропагандиста міфу короткої імперської русской історії Одеси, Олега Губаря, котрий під кінець життя добрехався до заяви, що влаштоване Катериною 2-ю найбільше єврейське гетто у світі - чєрта осєдлості, "мала прогресивне значення".
Погодьтесь, що почути таке від русского єврейського походження, не кожному в житті випадає.
"Для начала замечу лишь то, что бронзовый Пушкин повернут как раз лицом к Думе, помещавшейся до конца позапрошлого столетия в правом полуциркульном здании, за спиною вовсе другого монумента, Дюка...
Поэт же на самом деле как бы отвернулся от Старой Биржи, в которую Дума перебралась только в 1899-м, после постройки Новой - где ныне филармония (к этому времени памятник-фонтан стоял на своем месте уже 10 лет)...
В 1880 году на заседании в Императорском Новороссийском университете была озвучена инициатива "Славянского благотворительного общества имени Кирилла и Мефодия"(московська чорносотенна організація, достатньо подивитися хто саме був ії засновниками і керівниками)... увековечить память Пушкина в Одессе...
Эому московському Славянскому обществу из городских сумм было выделено 300 рублей на премию за лучший проект...
«Наш край - южная окраина русской земли...
Наша окраина - Кавказ, Таврида, Бесарабия и Одесса... Естественно было потому желание - эти наши местные отношения к поэту увековечить в монументальном памятнике. Когда остановились мы на этой мысли, мы были далеки от стремления конкурировать с памятником поэту в Москве, и не взыщут с нас... Мы остановились на фонтане с бюстом Пушкина в Одессе - на бульваре, против Биржевого здания... Комиссия не ищет многого - она помнит русскую поговорку „копейка к копейке - рубль”; пусть только каждый... принесет свою лепту, в копейку, и искомая сумма налицо»...
сбор средств по подписке тоже продвигался очень слабо: меркантильная Одесса некоторое время оставалась меркантильной, несмотря на все воззвания и увещевания...
ЗА 7 РОКІВ ВОНИ ЗІБРАЛИ "ДОБРОВОЛЬНЬІХ ПОЖЕРТВОВАНІЙ"АЖ НА 600 РУБ.
Але ітоговий кошторис пам'ятника Пушкіна трошкі відрізнявся від цієї суми.
На загал цей пам'ятник обійшовся в 18 000 руб (половину з яких - 9 000 руб. взято з міського бюджету Одеси)
Різницю між 600 і 18 000 назбирали скоренько,
з 1887 до 1888го, всього за рік, Навизбірували добровільно - примусовим методом. Так, як для побудови нового кафедрального собору Московського Лубянського фСБ патріархату збирав гроші Боделан через свого помічника умовного Василя І.
Приходив Вася до керівника предприємства, заводу, установи, фірми і Христа ради ласкаво просив:
- Дайте гроші, бо інакше міська налогова буде у вас ночувати і міський прокурор вас також не забуде.
Це подіяло і в 1887 році і в наші часи і гроші у всіх зовсім добровільно знайшлися.
* * *
Наприкінці 2015 року на зустрічі Труханова з громадськістю, я, дочекавшись питань з залу, встав і запитав через мікрофон Труханова - чому вже не перший десяток років в Одесі точиться дивна для мене, нелогічна тиха війна між істориками Одеси і владою міста?
В Одесі є фахові історики, вони пишуть наукові праці, кандидатські і докторські дисертації, котрі спираються на архівні документи, скликають наукові конференцї. Висновки в їх працях науково коректно доведені і висновок істориків єдиний - Одесі не 200 з копійками, а як мінімум 600 і більше років.
Тож я питаю вас, як мера Одеси, коли міськрада нарешті прислухається не до безпідставних і таких що протирічать фактам казочок про заснування на пустому місті Одеси Катериною 2-ю, а до фахових істориків і офіційно визнає вже давно доведений науковцями справжній вік Одеси?
(Щоби зрозуміти чому саме так звучала відповідь мені Труханова котру я процитую нижче, треба знати, що ще до Майдана одеський чорносотенний "Дозор" з дочкоюю гуцула з Карпат, "корінною одеситкою" Машою Більчак на чолі сам собі придумав лякалку - якщо дати цим укрАінцам палець, то вони відкусять руку і від нашої прекрасної європейської Одеси залишиться заштатна x@хLяцka Качубєєвка.
Маша 8.03.2012 року виставила у себе в ЖЖ це фото поїдання нею тортика з написом білим кремом "Украиножерьі"
Вже після втечи Януковича, у 2015 році Маша написала в журналі "Кореспондент" це:
"Если кто-то скажет вам, что Одесса не особенный город, то перед вами не одессит. Каждый город особенный для его жителей, но инородцы зачастую не могут понять, зачем местные носятся со своими маленькими фетишами.,.
Последователи древних укров считают Одессу Кочубеевкой
и потому не согласны с датой основания города.
Особенно же их не устраивает, что город основан по указу российской императрицы, а значит, День рождения - фиктивный, нелегитимный и даже сепаратистский...
Так что нам осталось от той Одессы, которую мы знали? Есть ли в Одессе хоть что-то, до чего не дотянулись их руки, стремящиеся стереть или исказить память нашего города?...
Оставьте себе только украинскую историю Одессы. Но что же у вас останется? Кочубеевка. Похоже, их это отлично устраивает".
У тому ж 2015 році завітав до Одеси редактор Комсомольської Правди - не тої, що "в Україні", а справжньої, московської, для масквічєй:
"Никак не пойму одного: почему укропатриотизм проявляется исключительно в укроидиотизме, нам со стороны это видно особенно хорошо?
Знаете ли вы, например, что в этом году Одесса собирается отмечать свое 600-летие?...
- И кто же занимается у вас этим?
- спрашиваю президента Одесской туристической ассоциации Ивана Липтугу.
- Да есть у нас тут особо озабоченные украинским патриотизмом товарищи,
- осторожно подбирая слова, отвечает тот мне"...
Зам. главного редактора КП Сергей Пономарев
Из статьи
"«Свадьба в Малиновке» по-одесски."
25.03.2015
Потім подібну фігню писав редактор мєрз/ского Вєстніка Дейч, ітд, всі цитати у мене є).
Труханов мені на весь зал в мікрофон відповів
( Цитую по тексту з одеського сайту котрий контролює Труханов):
-"Я всю жизнь считал себя одесситом, я не хочу себя считать кочубейцем".
Аркєстр туш, дами ридають, у публікі істєріка.
* * *
Тепер ви розумієте - хто є для Труханова вчителями з історії Одеси?
А міг би, щоб перед людьми не позоритись, сам прочитати хоча би коротеньку статтю "Одеса" чи в БСЕ. чи в найавторитетнішій в рос. імперії енциклопедії Брокгауза і Ефрона,
але не з його щастям:
** *
Энциклопедический Словарь Ф.А.Брокгауза и И.А.Ефрона
С.-Петербургъ,
1890-1907
Статья "Одесса":
"В польских актах XIV в. местность О. значится в числе литовских владений...
В XVI в. в ханских ярлыках упоминается бывший здесь Качибеев маяк, принадлежавший Литве...
ОСНОВАН Качибей, вероятно, еще в XV в. и к концу столетия был значительным торговым городом...
В 1769 г. на Хаджибей напали запорожцы, но кроме разграбления окружающих местностей ничего не достигли, равно как и в последующие годы.
После 1772 г. турки еще более укрепили Хаджибей, и взять его нашим войскам в 1789 г. было довольно трудно...
Закреплен за Россией Хаджибей был только по Ясскому договору, в 1791 г.
Первоначально предполагали из Хаджибея сделать поселение для моряков....
а в 1794 г. Хаджибей был обращен в военно-торговый порт и ПЕРЕИМЕНОВАН в Одессу".
(Найпрекрасніше тут те, що на всю статю про Одесу, нема ні пів слова про Єкатерину Цвай).
* * *
Большая Советская Энциклопедия (БСЭ)
Статья "Одесса" :
"ОДЕССА (ЦЕНТР ОДЕССКОЙ ОБЛ.)
город, центр Одесской области УССР.
О. ОСНОВАНА на месте татарского поселения Качибей, первое упоминание о котором относится к 1415...
По Ясскому мирному договору 1791 Хаджибей вошёл в состав России.
В августе 1794 в Хаджибее по проекту инженеров Ф. Деволана под руководством А. В. Суворова и Дерибаса начала создаваться морская гавань...
В 1795 Хаджибей ПЕРЕИМЕНОВАН в Одессу"....
І остання цитата з цього інтерв'ю Труханова:
"Зараз інформаційний простір відкритий, кожен може прочитати історію створення міста. Із пісні слів не викинути....
Не можна сховати голову в пісок і казати, що цього не було".
* * *
А тим, хто ще не знав що Катерина ніяк не могла заснувати ще раз, вже мінімум як 400 років до неї існувавше місто, повідомляю - ніякого ні указа, ні наказа, ні рескрипта Катерини Цвай про заснування Одеси не існує в природі.
Це стовідсоткова підла брехня шанувальників русскава міра, ціллю котрої є спотворення нашої історії і створення в головах українців фіктивної реальності в котрій тут з давньогрецьких часів був безлюдний безводний причорноморський дикий степ, аж покі сюди не прийшла русская матушка-аснаватєльніца Софія Фредеріка Аугуста Ангальт Цербст фон-Дорнбург, топнула своєю ніжкою і тільки після цього завелася тут ісконі новорусская жьізнь.
От така, трухлява самі знаєте що, малята, в голові у Труханова.