Тобто нове коротке повідомлення на особистій його сторінці, видне вгорі для численних юзерів. Було написане у місяці лютому цього року:
"Всех поздравляю с ТОРЖЕСТВОМ ПРАВОСЛАВИЯ!!! МНОГАЯ ВАМ И БЛАГАЯ ЛЕТА! А тем, кому Патриарх - не отец и Церковь - не мать - АНАФЕМА..." (о. Н. С.).
Мав, звісно, на увазі Московський Патріархат в унії з Кремлем...
Неначе за св. Кипріяном Карфагенським: Кому Церква не Мати, тому Бог не Отець (біля 249 р.).
Проте дійсність інша, як виявляється, судячи з історії Церкви... Наприклад, о. Юліян Катрій, ЧСВВ у своїй знаній книзі "Пізнай свій обряд" пише, що, мовляв, перша неділя Великого посту зветься неділею Православ'я. Та про яке православ'я тут мовиться в суті?
Слово "православ'я", по-грецьки "ортодоксія", означає істинну віру і правдиве почитання Господа Бога. Тож мова тут не про православ'я, яке ми сьогодні розуміємо як противагу Католицькій Церкві, але про православ'я, яке було спільне для цілої Христової Церкви аж до розколу Східної і Західної Церкви за патріярха Керуларія в XI сторіччі. Православ'я, яке святкує ця неділя, це православ'я вселенсько-католицьке, його визнавала ціла Христова Церква перших віків у боротьбі проти єресі іконоборства. Тому неділя Православ'я - це торжество цілої Церкви, Східної і Західної, це радісне святкування остаточної перемоги над іконоборством й іншими єресями...
Неділю Православ'я установив і наказав щорічно святкувати Собор у Константинополі 842 року. Мета цього свята - прилюдно й урочисто віддати честь і поклін святим іконам Ісуса Христа, Пречистої Діви Марії і святих. Оскільки перше торжество православ'я, себто прилюдне почитання святих ікон після осуду іконоборства, відбулося в першу неділю посту 842 року, то ця неділя до сьогодні залишилася неділею почитання святих ікон, хоч це торжество не має нічого спільного з Великим постом...