Jun 24, 2013 02:30
Є відповіді тесту з фізики. Дивним чином у всім задачах (а їх було 10) з відкритими відповідями результати у мене вийшли строго вдвічі більшими або вдвічі меншими. Перегрілася на сонці, називається. Бо жара у Львові - то страшно. Смішно, бо знаю, що такі дурні помилки часто бувають: мозок "викине" фальс, а потім до всього його чіпляє. Наприклад, на історії я була переконана, що Врангель і Денікін - то Друга світова, і події Другої світової так переплилися з тими "білими", і заклинило, і хоч вбий, всіх би переконала в правильності своєї тези :)
А після виходу з пункту тестування, зимної води і тіні дійшло, що це була альтернативна версія історії.
А, ну і ще. Скромно похвалюся :) Перший і єдиний мій учень наче непогано написав історію. Дуже цікавим був процес навчання. Щоб трохи відволікати учня, а по сумісництву - брата, від нудної шкільної історії, яку вимагає ЗНО, я розказувала йому різні історичні побрехеньки. Ну, не зовсім побрехеньки, а радше історичні факти, які непристосованих до Історії людей вражають своєю нелогічністю і тому здаються легендами. Серед таких історій, неймовірних для профанів (а учень мій навіть не знав сакраментальної дати - "988", а скіфи - хто ж це такі?), була скорочена біографія Коби, себто Й. В. Сталіна. В результаті дискусії ми дійшли висновку, що цей диктатор став злою людиною, бо його вірші нікому не подобались. А ще ж навчався в духовній семінарії...
На захист брата, від якого я буваю у великому зАхваті, як ви бачите, скажу, що історію Другої світової, всі можливі битви і битвиська цього періоду він знав добре і захоплено.
От такий педагогічний досвід. Дидактично-навчально-виховний і т.д. згідно з інструкціями улюбленого ВНЗ.
фільософія,
фізика