Question about my conversions

Jan 27, 2012 10:55

Hello everyone!
I have a simple question for you and I ask you to answer as soon as possible. Did you have issues or something with the meshes I shared? I ask this because I noticed the polycount of a the files is very very high in SimPE. On GoS someone told me it could cause problems even on new computers.. but actually I didn't experience anything to be worry about. My game never crashed and my computer always runs as usual. I also tested some meshes on my Netbook that runs really slow with just 1 GB of RAM and 1.GHz of CPU. Again, Everything seemed to work fine.
Still I didn't find a way to reduce the polycount, I know there is a tool or something.. but I didn't find it yet. I don't think someone of you actually had problems since nobody told me anything, on GoS neither.
But if, by any chance, you did or will, please let me know.

Thank you for your attention.

_______________________________________________

Ciao a tutti!
Ho una semplice domanda per voi e vi chiedo di rispondere il prima possibile. Avete riscontrato problemi con le mesh che ho condiviso? Ve lo chiedo perché ho notato che il polycount di molti dei file che ho convertito è molto molto alto in SimPE. Su GoS qualcuno mi ha riferito che questo potrebbe causare dei problemi anche su nuovi computer.. ma in realtà io non ho mai riscontrato nulla di cui preoccuparmi. Il mio gioco non ha mai crashato e il mio pc funziona sempre come al solito. Ho anche testato qualcuna di queste mesh sul mio Netbook, il quale è piuttosto lento.. con solo 1 GB di RAM e 1GHz di CPU. Di nuovo, sembrava tutto ok.
Non ho ancora trovato il modo per ridurre il polycount, so che c'è un tool o qualcosa del genere ma non sono riuscita a scovarlo da nessuna parte, per ora. Non penso che qualcuno di voi abbia effettivamente avuto situazioni sgradevoli dato che nessuno mi ha detto nulla nemmeno su GoS.
Ma se, per caso, vi è capitato o vi capiterà, per favore fatemi sapere.

Grazie per la vostra attenzione.

sims2 meshes polycount question issues

Previous post Next post
Up