Like By Look

Sep 08, 2015 03:48

У меня есть некоторые материалы, актуальные исключительно для украинского потребителя, так что я публикую их как писала - по украински.



Під час Fashion-Діалогів я познайомилась з одним із засновників успішного українського проекту LikeByLook - Дмитром Рузаком. На той момент LikeByLook був інтернет-магазином http://likebylook.com, що пропонує покупцям товари багатьох молодих українських дизайнерських брендів. Тож, коли наприкінці квітня у Львові (на вулиці Коперника 28) відкрився офф-лайн шоурум, я вирішила поспілкуватися та детальніше розпитати про заклад самого Дмитра.

Виявилось, що Дмитро, як і я, навчався на географічному факультеті (ось такі ми всі там модно-творчі :)) В листопаді 2014 року запрацював інтернет-магазин, хоча готуватись до цього старту майбутні співвласники проекту почали набагато раніше. Дмитро Рузак та його колеги Юрій Васюта і Шпікула Олег вирішили, що в часи фінансової кризи в Україні найкраща стратегія: “пан або пропав!” По суті, хлопці помітили, що речі українських виробників стають все популярнішими, їх хочуть бачити, їх хочуть купувати. Зрозуміли, що є багато молодих цікавих брендів, про які хочеться розповісти людям, якось донести їх до кінцевого споживача і що їх кількість продовжує збільшуватись, тобто вже було видно, що і надалі постійно буде з ким працювати...
Дуже важливим і принциповим для творців цього проекту є їх основна ідея - бренди ЛИШЕ вироблені в Україні (не просто коли засновники з України, а саме виробництво має розташовуватись на наших теренах).
Особисто мені, як потенційному споживачу, також дуже сподобалось те, що в магазині немає своєї націнки, тобто ціна на річ в LikeByLook і її ж ціна від виробника - однакові!



Попросила розповісти про клієнтів, про підхід до роботи,про співпрацю з брендами, тренд на українське, плани на майбутнє і от що дізналася:
"У наших людей зараз змінилися пріоритети - між закордонним та українським люди тепер хочуть обирати українське. З появою оффлайн магазину інформація про нас поширюється рекомендаціями серед людей і зацікавлення українськими брендами просочується у нові суспільні кола. Ми були приємно здивовані, що нашою цільовою аудиторією виявились не лише студенти, а в першу чергу покоління 25-35. Зараз тризуб на одязі для українців - масовий тренд, а для туристів - сувенір. Буває, що людина приходить і спершу купує щось таке просте, типу тієї ж футболки з тризубом, але водночас дізнається і починає цікавитись іншими, складнішими виробами українських дизайнерів.



Звісно, ми активно представлені в соцмережах, адже зараз “Що не відбулося Вконтакті, те не відбулося взагалі”. Тож клієнти дізнаються про нас з інтернету і потім переповідають своїм знайомим... Взагалі, клієнти бувають надзвичайно різними! Зараз у нас продаються світшоти від Good Fellow в стилі “Boys” і часом, помітивши їх у вітрині, заходять люди, котрі в 90-х ходили в школу і мали такі светри: ностальгують, згадують дитинство :) І хотілось би виділити якісь основні смаки покупців, але насправді купують і аксесуари, і базовий одяг. Буває, лише подумаєш, що якась річ довго не продається, а вона на наступний день вже й продалася... Дуже багато у Львові нашого товару купують кияни і постійно питають про магазин у Києві - бо маємо досить виразний смак і концепцію.







Не буду називати свої улюблені бренди, щоб нікого не образити, але скажу, що обираючи виробників для співпраці ми, в першу чергу, основну увагу звертаємо на якість виробів. Часто самі шукаємо нові цікаві бренди, але буває, що вони самі нас знаходять. Зараз плануємо розширювати асортимент, зокрема це стосуватиметься жіночих прикрас і хендмейд взуття. Також хочемо поступово трансформувати облаштування приміщення."













Мені подобається, що бутиків з українським одягом у Львові стало значно більше останнім часом. Дмитро каже, що конкурентів не бояться, адже конкуренція - це чудовий рушій для самовдосконалення.





Розпитувала Олега, котрий частіше буває в шоурумі, які найцікавіші випадки траплялися з покупцями. Ось що він розповів:
“ - Взагалі, коли цілий день проводиш у магазині, то якісь нестандартні ситуації трапляються часто, але один випадок я ще довго не забуду! Одного разу до нас зайшов дивакуватий пан незрозумілого віку. Він дуже повільно, уважно і довго-довго пересувався приміщенням, неначе досліджуючи усе. Потім він підійшов до мене і дістав такий кристал на ланцюжку, точно як в серіалі “Всі жінки відьми” і почав ним водити та розповідати про ауру цього місця, розпитувати мене хто я за знаком зодіаку, говорити про якісь ритуали очищення... Це було ДУЖЕ незвично :))”









Тож, чи ви шукатимете просто щось нове для гардеробу чи місце з особливою модною українською аурою, приходьте на вулицю Коперника 28 і буде вам щастя :))


дружеский пиар, люди из индустрии

Previous post Next post
Up