Куди скаржитися на хамство водіїв

May 05, 2012 10:45

Шановні, така ситуація:

переїхалася вчора увечері з центру на Сихів маршрутом 4А, взяла квиточок. З Сихова перебіглася на Стрийську-Наукову, аби сісти на 3А до центру. В 3А водій мій квиточок не прийняв, сказав, що безкоштовна пересадка можлива тільки у центрі. До цього дня я кілька разів пересідала з одного маршрута "А" на інший з тим самим квитком в будь-якій частині міста і все будо гуд. На зворотньому боці квитка пише "Пересадка на радіальні маршрути ЛК АТП 1, крім вказаного на талоні", про центр нічого не пише. Попросила водія показати мені, де пише про центр. Водій почав на мене кричати, махати руками і виганяти з автобуса. Врешті я таки заплатила, але квиток він мені не дав.

Ітак, запитання перше: чи дійсно безкоштовна пересадка на радіальні маршрути здійснюється тільки у центрі? Чи є якийсь документ, що враховує права і обов"язки пасажирів за новою транспортною схемою? Якщо є - скеруйте мене будьте добрі, до пізньої ночі вчора шукала і сьогодні зранку, і нічого не знайшла.

Запитання друге: навіть у разі позитивної відповіді на запитання перше, скаргу я все одно напишу - за підвищений тон і хамську поведінку. Куди писати і як це взагалі робиться? Номер автобуса записала, час відправлення з Ашану - приблизно 23:00.

Буду вдячна за Ваші відповіді і поради.
Previous post Next post
Up