Лучі залізничної ненависті

Jul 18, 2011 16:23

 Трошки лучів залізничної ненависті до e-kvytok.com.ua

Якщо хтось не знає - теоретично це сервіс Укрзалізниці для придбання квитків через інтернет.
На практиці трошки інакше.

Цей пост не про те, що юзабіліті їх сайта нижче нуля. Не про те, як для введення дати народження дитини треба зробити 4 дії, при яких кожен раз перезавантажується сторінка. При цьому пропозиції безкоштовно покращити їх сайт відхиляються.
Не про те, що ці квитки все одно треба обмінювати в касі. А навіть електронні квитки, які не треба обмінювати (тільки на експрес Дніпропетровськ-Київ) - все одно потім друкують в поїзді, така економія паперу.
Та що там, навіть не про те, що іноді не проходить оплата багато разів підряд, а техпідтримка каже "в нас багато запитів, намагайтесь ще".

Наступним кроком цього чудового сайту було зняти з моєї картки більше 5000 гривень за квитки з Москви для знайомих, і не дати самі квитки. Техпідтримка теж поводить себе чудово:

Т. : "Ну вам просто не пощастило. Таке буває дуже рідко, ну може раз на 3000 транзакцій"
Я: "Рідко??? Раз на 3000 транзакцій це рідко???"
Т.: "Ну може рідше. Напишіть заяву на електронну адресу, ми повернемо вам гроші до кінця тижня"
Я: "Може ви повернете мені не гроші, а дасте мої квитки? Дата поїздки через кілька днів, я вже не встигну купити"
Т.: "На жаль, це неможливо."
Я: "Тобто, я залишився без грошей і без квитків?"
Т.: "На жаль, так. Вам не пощастило, це буває дуже рідко."

І в такому дусі вся розмова.

Навряд чи вони моніторять соц.мережі, як Приват. Але раптом побачать це, не знаю.

Згадується Amazon, який надіслав мені дві книги замість одної із-за того, що Укрпошта довго обробляла посилку. Без будь-яких заяв. Просто в них інша логіка: оскільки я їх клієнт - вони й відповідають за те, щоб моє замовлення прийшло до мене, і я був задоволений. 

e-kvytok

Previous post Next post
Up